Strikket hentesett

Laanoo87

Flørter med forumet
Hei :)

vi venter en gutt, og har som tradisjon at hvert barn reiser hjem i et strikket antrekk. Dette bruker vi videre så lenge det passer, så det er ikke kun for denne anledningen. Men, jeg er helt blank. Kanskje noen av dere kan gi meg litt inspirasjon. Tenker i utgangspunktet jakke og sokker i tynn merinoull. Evt. En romper. Krysser fingrene for at dere har noen fine å vise frem :)
 
Jeg skal strikke nøttelitenromper, diagonal romper, alvins rompershorts (litt inspirert av strikkesnappen jeg følger :hilarious: ), og så er jeg snart ferdig med willums sommerselebukser.
 
Så koselig tradisjon :love7 Her er det mamma som skal strikke hentesettet denne gangen også, og vi har vel landet på en romper fra Klompelompe, med sokker og muligens en tynn jakke. Tror hun skulle prøve å kombinere to-tre ulike design, da jeg likte ulike elementer ved dem, og så var hun litt usikker på om det blir tynn sommerull eller bomull. Kan innhente navn på de ulike designene hvis du vil?
 
Så koselig tradisjon :love7 Her er det mamma som skal strikke hentesettet denne gangen også, og vi har vel landet på en romper fra Klompelompe, med sokker og muligens en tynn jakke. Tror hun skulle prøve å kombinere to-tre ulike design, da jeg likte ulike elementer ved dem, og så var hun litt usikker på om det blir tynn sommerull eller bomull. Kan innhente navn på de ulike designene hvis du vil?
Jatakk :)
 
Jeg skal strikke nøttelitenromper, diagonal romper, alvins rompershorts (litt inspirert av strikkesnappen jeg følger :hilarious: ), og så er jeg snart ferdig med willums sommerselebukser.
Så fine :) om det ikke blir hentesett så var det mange gode kandidater til ettårs bildet her <3
 
Min mor strikker hentesett til oss:) Når vi ventet datteren vår fikk vi Lene Holme Samsøe- Hjem i pudder rosa som jeg synes er nydelig og så koselig at det heter Hjem synes jeg :love7 Nå har jeg ønsket meg det samme settet til lillebror men i en lys grå-blå/grønn farge :Heartblue
 
Jeg strikker ikke, men begge bestemødre,pluss venninner strikker masse, og jeg har arvet alt av babystrikke jeg selv brukte. Så har egentlig overload allerede!

Men siden det er sommerbarm så tenker jeg ønske meg noe tynn strikk. Er ikke så glad i rompere, men tenkte noe ala denne
Screenshot_20210216-192059.png
 
Mamma skal strikke hentesett denne gang, og blir dette :happy: Vet ikke kjønn enda, så farge er ikke bestemt. Syns det var super søtt! ❤️
 

Vedlegg

  • FD7FDD24-5056-4A1B-88C8-678D2E834D37.jpeg
    FD7FDD24-5056-4A1B-88C8-678D2E834D37.jpeg
    28,9 KB · Visninger: 44
Back
Topp