Strikket - Hentesett

HEN

Blir kjent med forumet
Vet det er litt tidlig, men jeg er allerede på utkikk etter hentesett til mine to små som farmor skal strikke :) Kanskje greit med en tråd man kan legge ut de man faller for? Det er jo så uendelig mange å velge blant og man blir jo helt blank av å titte i alle disse strikkeheftene :)

Dette settet har jeg allerede falt for og det er allerede "bestilt" :)

Tvillingjenter - Juni 2014

Vedlegg

• 1390229112412.jpg
    1390229112412.jpg
    69,3 KB · Visninger: 166
Ååå! Så herlig! <3 Det kommer til å bli to flotte prinsesser!

Vet det er litt tidlig, men jeg er allerede på utkikk etter hentesett til mine to små som farmor skal strikke :) Kanskje greit med en tråd man kan legge ut de man faller for? Det er jo så uendelig mange å velge blant og man blir jo helt blank av å titte i alle disse strikkeheftene :)

Samme settet har jeg forelsket meg i. Barnas mormor skal nok strikke et slik til hver, når vi vet hvilke kjønn det er :)

Sååå fint hentesett :) Den kommende mormora her er allerede nesten ferdig med den jakka. Falt pladask for det settet når jeg så det. Så det var intet et vanskelig valg♥ men siden vi ikke skal vite kjønnet strikkes det i offwhite med enten rosa eller blå silkebånd og knapper:) så det blir en travel dag for mormor når gullet kommer med tanke på å montere knappene og silkebåndet:p hihi

Synes ikke det er tidlig, har allerede strikket et sett og et teppe her i gården.. Er jo så koselig! Nydelig sett du hadde valgt!

Jeg har falt litt for dette <3

Vedlegg

• _DSC9844_thumb.jpg
    _DSC9844_thumb.jpg
    5,4 KB · Visninger: 105
Så fine! <3 Jeg har tenkt og sett, men ikke falt ned på noe ennå. Litt usikker på hvem jeg skal presse til å strikke også :p Også er det jo sommeren, da, når vi skal hjem..! Hva om det er for varmt? Da ene jenta mi ble født i juni for snart 6 år siden, var det 25 varmegrader og for varmt for strikkeklær..

Sniker fra april, hva heter dette settet/hvem er oppskriften fra? :) var veldig fint!!

Så fine! <3 Jeg har tenkt og sett, men ikke falt ned på noe ennå. Litt usikker på hvem jeg skal presse til å strikke også :p Også er det jo sommeren, da, når vi skal hjem..! Hva om det er for varmt? Da ene jenta mi ble født i juni for snart 6 år siden, var det 25 varmegrader og for varmt for strikkeklær..
Jenta vår ble født i midten av juni for to år siden og da var det "typisk norsk sommer" med overskyet, fuktig vær og lav temperatur, så strikkesettet i babyull var hjertelig velkommen når vi skulle hjem fra sykehuset :)

Så fine sett.. Kjenner det klør etter at strikke litt.. Har tenkt at det er litt dumt ti sommer baby.. Har bare fått høst og vinter baby før.. Men sommer behøver jo ikke å bety varmt vær:oops: :)

.

Last edited:
Jeg har strikket to sparkebukse og skal til å starte på et teppe :) tenkte er det kan være lit godt med litt ullklær til en trønderssommer :) pluss at farmor har fått litt bestilling er fra første farmor barnebarnet :D

sett-nr-3

Slik blir hentesettet hos oss :)

Her skal søsteren min hekle kjole, jakke, huer å sko i rosa t prinsesså ska bli hentet hjem

Back
Topp