Strikket bunad til guttebaby

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Ønsker å strikke bunad til lille, men sliter med å finne mønster til så liten. Han kommer i april og ønsker en bunad som kan brukes 17.mai, men også som er stor nok til å brukes når vi skal i bryllup til sommeren og kanskje også i dåp... Noen tips?

Hva slags bunad er du ute etter å strikke? :)

Vet ikke helt, men ser for meg en som gjerne har både vest og jakke. Og liker veldig godt nikkers, ikke bukse, med knestrømper :) har sett litt rundt og funnet et par mønster, men de fleste er til eldre barn,.. Ikke noe problem å forminske det, men kanskje det blir mye og klumpete til helt ny baby...

Ønsker å strikke bunad til lille, men sliter med å finne mønster til så liten. Han kommer i april og ønsker en bunad som kan brukes 17.mai, men også som er stor nok til å brukes når vi skal i bryllup til sommeren og kanskje også i dåp... Noen tips?
Jeg har funnet en kjempefin drakt som jeg skal strikke til min lille til 17 mai.det er ikke bunad men passer godt til anledningen synes jeg.den heter saga romper.kan søkes opp på nett.ImageUploadedByBV Forum1454197193.137635.jpg

Jeg har funnet en kjempefin drakt som jeg skal strikke til min lille til 17 mai.det er ikke bunad men passer godt til anledningen synes jeg.den heter saga romper.kan søkes opp på nett.Vis vedlegget 159498

Den var fin :) tror jeg har bestemt meg for å bare strikke uten mønster... Svart bukse og rød vest... Hvit jakke og hvite knestrømper kanskje... Nå kommer jo 17 mai, så blir det vel både barnedåp og bryllup iløpet av sommeren så skal sikkert får brukt den :) blir det varmt skal vi ha en lignende type romper som et alternativ :)

Back
Topp