Strikketøy

KatlaJ

Glad i forumet
Må bare vise dere de nusslige ullklærne jeg har strikket til snuppa í magen :D

1367748115134.jpg
Ullpledd, grovt strikket og ikke så stort, tror det blir brukt til å ligge på i vogna.

1367748190516.jpg
Ulljakke med islandsk mønster. Det må alle islandske barn ha ;)

1367748253736.jpg
Ullkjole

Er det noen av dere som strikker? Da vil jeg gjerne se bilder til inspirasjon :p

Jeg er ganske ny i strikking :)
Men jeg strikker et gult baby teppe til lille jenta vår som hun skal ha i vognen :)

Såå fint! Har tenkt på å strikke hentesett til knøttet men har ikke funnet noe som inspirerer enda. Holder på med en guttebunad i str. 0-3 mnd :)

Å, så flotte ting!! Jeg har akkurat strikket ferdig en jakke og en bukse. Kan ta bilder i morgen. Nå er jeg i gang m en kjole. Superkoselig forbredelse til mini kommer synes jeg :) Og kjekk bekkenløsningaktivitet...

Å, så flotte ting!! Jeg har akkurat strikket ferdig en jakke og en bukse. Kan ta bilder i morgen. Nå er jeg i gang m en kjole. Superkoselig forbredelse til mini kommer synes jeg :) Og kjekk bekkenløsningaktivitet...
Amen! Jeg strikket masse sist jeg gikk gravid, men nå har jeg mistet litt piffen + at det er 10 000 andre ting som må gjøres hele tiden. Gleder meg til å se bilde :)

Jeg lar meg innspirere av alle de flotte fargene man kan få kjøpt jeg ^^
Og siden jeg ikke er flink med verken mønster eller strikkeoppskrifter, kjører jeg på med et simple egenkomponerte tepper i forskjellige farger ^^

Jeg lar meg innspirere av alle de flotte fargene man kan få kjøpt jeg ^^
Og siden jeg ikke er flink med verken mønster eller strikkeoppskrifter, kjører jeg på med et simple egenkomponerte tepper i forskjellige farger ^^
Myye fine farger!! Jeg er glad i en utfordring og vil gjerne ha litt mønster eller lignende. Og tepper har vi såå mange av for det er det eneste vi fikk av strikketøy fra alle oldeforeldre. :)

Jeg får masse Strikede klær, så føler at jeg heller kan bidra med flotte tepper :)
(mye siden det er det eneste jeg kan strikke):smiley-angelic002

Oj, så utrilig flotte plagg (og teppe) du har strikket :)

Kjempefine!!

HER har vi eget hobbbyforum, med mange flinke strikkere om du vil dele bilder av det du har laget med flere :)

Den kjolen! Hvor har du oppskriften fra? Og er det bare rett og vrang strikk? Jeg trenger en litt enkel oppskrift på baby kjole skjønner du ;) jeg har strikket jakke og holder på med sparkebukse til lillegutt i magen. Og vognteppe har jeg heklet

Den kjolen! Hvor har du oppskriften fra? Og er det bare rett og vrang strikk? Jeg trenger en litt enkel oppskrift på baby kjole skjønner du ;) jeg har strikket jakke og holder på med sparkebukse til lillegutt i magen. Og vognteppe har jeg heklet

Hvis jeg husker riktig er oppskrifta på kjølen fra et islandskt strikke blad, men kan hende at det er í et av Sandnes sine hefter.... Har du sett etter oppskrifter på garnstudio.no? Masse der inne :)

Jeg har sett en del men ikke funnet noe enda. Tror jeg må ta meg en tur på garnbutikken å se

Så utrolig fint og søtt det var..heldig prinsesse som får bruke det :)

Har heklet et par tøfler. Jeg er så dårlig på slikt, de ligner ikke på hverandre! Men i riktig vinkel ser de søte ut :)ImageUploadedByBV Forum1367883997.763658.jpg

Må bare vise dere de nusslige ullklærne jeg har strikket til snuppa í magen :D

Vis vedlegget 13497
Ullpledd, grovt strikket og ikke så stort, tror det blir brukt til å ligge på i vogna.

Vis vedlegget 13498
Ulljakke med islandsk mønster. Det må alle islandske barn ha ;)

Vis vedlegget 13499
Ullkjole

Er det noen av dere som strikker? Da vil jeg gjerne se bilder til inspirasjon :p

Så flink du er! Kunne ønske jeg kunne strikke, jeg gjør så mange feil at det ser ikke ut :(

Back
Topp