Strikkerier??

Ninni77

Flørter med forumet
*MIA*
Noen som Strikker til den lille? Så sinnsykt mange flotte strikkeplagg som jeg har lyst å strikke :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har begynt på en nøytral sparkebukse. Men har ikke heelt strikkeånden over meg enda:P Kanskje det kommer seg når vi får vite kjønn:)

Har ikke starta enda pga mange andre strikkeprosjekter. Har hvertfall planlagt vognteppe og ullsokker. Har masse etter frøkna, men den lille må jo få litt som tilhører bare den :)

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til! Kanskje jeg skal lære å strikke slik jeg lærte å hekle :P På youtube :)

Jeg er i gang med et mor signe teppe. Strikker det på mindre pinner så det ikke ska bli fullt så store "hull", og det tar laaaang tid....

Mange flotte og lærerike videoer på Dropsdesign, både hekling og strikking :-)

Ja, har sett litt i ulike blader og på nett. Skal velge hva jeg skal strikke etter OUL:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke begynt enda, tenkte å bli ferdig med teorien til billappen først! Men har værtfall planer om å strikke vognteppe, men kommende bestemor har masse strikkeplaner! :)

Jeg har mange strikkeplaner, men har ikke orket noe enda. Formen er bedre nå, så kanskje pinnene kan komme frem snart. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Snaaaart ferdig med et vognteppe, mitt første strikkeprosjekt noensinne :) håper på å lære meg mer etter det!

Jeg kan ikke strikke, men hekkler :-P
Tenkte å lage heldress, noen klær, koseklut osv når vi får vite kjønn :-)
Imellomtiden holder jeg på med ting til sønnen/julegaver

Lagde bildetråd om det på skjult forum:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kan ikke strikke :-(
Skulle ønske jeg kunne, det er jo så mye fint man kan strikke.

Jeg kan ikke strikke :-(
Skulle ønske jeg kunne, det er jo så mye fint man kan strikke.

Jeg kan heller ikke strikke. Men av en eller annen merklig gru n får jeg til denne hunden. Er en gammel oppskrift fra et Allers, har kun strikket den mange ganger. Alle i familien som får et barn, får en slik.

Det er bare å finne en oppskrift for nybegynnere. og etter min erfaring er de superbehjelplige på hobby/strikkebutikker. ^^

Jeg har startet på en jakke fra nøstebarn :) har skikkelig fått ånden over meg!

Dere som tror dere ikke kan strikke; det kunne ikke jeg heller, men lærte det av min gode venn, YouTube ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Merker at jeg er veldig opphengt i alt som har med fødsel å gjøre. For leste overskriften som "strikke-rier" og lurte på hva i all verden :p :D

Merker at jeg er veldig opphengt i alt som har med fødsel å gjøre. For leste overskriften som "strikke-rier" og lurte på hva i all verden :p :D
Haha, også strikke-rier da :P Gud hva er det for noe! Hadde du lest stikke-rier derimot :)

Hehe... Tenkte ikkje tanken då eg skreiv da :-)

Det var jo bare morsomt at winterberry tenkte på rier :P Hihi :)

Back
Topp