Strikker...

Pickles.no har mye fint og enkle oppskrifter ☺️ til og med endel videoer som forklarer! Bare å kaste seg ut i det så blir man bedre etterhvert!

Men jeg vet altså ikke forskjell på rett og vrang liksom, så det hjelper ikke med oppskrift...bare gjør noe jeg :P Haha. Men om det er video kan jeg kanskje teste!

Vis vedlegget 160533
Har strikket to par av disse jeg :) eneste jeg har strikket på 15 år :p
Regner med søsteren min får ett par til sin mini når den kommer :)
Lurer på å begynne på noe større, men vet ikke om kunnskapene strekker til :p

Søte og lekre!!!! Oppskrift?:)

Jeg vet! Sitter og blar side om side på ravelry og venter på å finne den rette, samtidig som jeg er redd for å begynne fordi da vet jeg at jeg ikke klarer å stoppe!
Hehe ja det høres kjent ut! Samboeren spør om jeg kan slutte å strikke på kvelden for han synes det er litt asosial! Hehe stakkars jeg sitter jo å strikker hele tiden

Men jeg vet altså ikke forskjell på rett og vrang liksom, så det hjelper ikke med oppskrift...bare gjør noe jeg :P Haha. Men om det er video kan jeg kanskje teste!
Det finnes videoer på strikkeskolen.no om alt fra å legge opp til rettstrikk og vrangstrikk!☺️ jeg husket ikke hvordan man la opp så måtte inn der☺️

Tror jeg må finne et hemmelig strikkeprosjekt å holde på med nå i ventetiden mot 12 uker xsmile5 Sammen med folk holder jeg på med noe til meg selv, babyklær vil nok avsløre meg ganske fort xsmile8

Back
Topp