Dandylion Blir kjent med forumet 29 Okt 2015 #21 Jeg strikker en jakke strikket i ett stykke fra Myk Start boken i alpakka/silke, utrolig deilig garn!!
Jeg strikker en jakke strikket i ett stykke fra Myk Start boken i alpakka/silke, utrolig deilig garn!!
bettispagetti Gift med forumet Junilykke 2022 29 Okt 2015 #22 lillejuni16 skrev: Jeg strikker en jakke strikket i ett stykke fra Myk Start boken i alpakka/silke, utrolig deilig garn!! Klikk for å utvide … Den boken brukte jeg mye når jeg gikk gravid med mini
lillejuni16 skrev: Jeg strikker en jakke strikket i ett stykke fra Myk Start boken i alpakka/silke, utrolig deilig garn!! Klikk for å utvide … Den boken brukte jeg mye når jeg gikk gravid med mini
Verpehøna Gift med forumet Septembermødre <3 29 Okt 2015 #23 Sørlandsjente85 skrev: Jeg skjønner ikke "kilene" mellom bena.... ? Klikk for å utvide … Ikke jeg heller! Men tror ikke de skal heller sammen før til slutt. Men uansett så bare trikset jeg litt og laget på frihånd.
Sørlandsjente85 skrev: Jeg skjønner ikke "kilene" mellom bena.... ? Klikk for å utvide … Ikke jeg heller! Men tror ikke de skal heller sammen før til slutt. Men uansett så bare trikset jeg litt og laget på frihånd.