STRIKKER DU???

lilyofthevaley

Glad i forumet
JEG sliter med å forstå hva som skjer på skulderen (øverst i mønsteret på bolet) på marius genseren.... 

det er rapport på 18 masker

men øverst i denne oppskriften så er de tre første maskene tatt bort..... 

hva betyr det? skal man ta bort dem eller bare strikke ut? eller felle av hver gang rapporten starter igjen eller?????

legger inn et bilde for å forklare litt hva jeg mener.....

Ingen strikker i meg, så jeg kan nok ikke bidra med noe vettugt.. strikking overlater jeg til mamma og svigermor..

Aner ikke.. Står det ingen forklaring i teksten? Hør inne på hobbyforumet her, kanskje noen der inne kan hjelpe.. :)

Jeg ville ringt å hørt med en strikkebutikk. Dette er jo en vanlig genser å strikke, så de burde kunne svare deg ganske enkelt. Såvidt jeg kan se ser det ut som om det er ferre masker øverst på skulderen på hver side. Dette kan ha med monteringen å gjøre. Jeg vil tro at du skal felle av tre masker på hver side (slik mønsteret viser) og strikke videre på de andre opp mot halsen.

Vanligvis pleier mønstrene jeg har vært borti å vise alle masker som skal strikkes. Hadde vært rart om denne oppskriften var annerledes, - uten at dette stod beskrevet. Men jeg kan ta feil.

Lykke til!!

Back
Topp