Strikker du til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde tenkt å prøve meg på en av de babyposene innpå den siden. ❤️ Syns de var så fine, ingen strikker men de så ganske enkle ut. :)

Jeg strikker, men ikke til den lille i magen enda.
Begynte på et teppe sist gang, som ikke gikk bra, så denne gangen venter jeg. Strikker i stedet for til fadderjenta på 10 mnd.

Gleder meg til jeg kan begynne å strikke småting igjen. :happy:

Både strikker og syr, men har ikke startet på noe til den lille i magen enda. Har veldig lyst, men skal vente litt til.

Ja, er ferdig med noen plagg. Veldig koselig måte å slå ihjel ventetid! :)

Strikker generelt mye, men har ikke begynt på noe til den lille ennå. Men det kommer garantert

Kan ikke sette meg ned med strikking denne gangen. Nok med å få ferdig masteroppgaven i tide...

Strikker julegaver foreløpig, så blir det til lille etter OUL i desember.
Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne da det er en risiko for at lille kommer for tidlig. Første kom 8 uker for tidlig og det var jeg ikke forberedt på i det heletatt. Og han voks så fort at jeg rakk ikke strikke ferdig noe før han vokste ut av det :banghead: rekte opp alt bortsett fra en kjørepose

Tenkte jeg skulle begynne på noe, og klarte til slutt å bestemme meg for oppskrift og garn. Dessverre er garnet utsolgt i den fargen jeg ville ha, og det er lang leveringstid :smiley-ashamed008
Ja ja, har ikke hastverk.

Orker ikke å strikke nå pga dårlig form. Håper jeg rekker å strikke noe mot slutten av svangerskapet. Heldigvis har jeg en mamma som kommer til å strikke mye til babyen, så strikkeklær blir det uansett [emoji173]️

Jeg er egentlig en storstrikker, men nå er formen så dårlig at jeg ikke orker det. Skal nok produsere massevis når kvalmen har gitt seg, og det gleder jeg meg til :)

Jeg sender bestillinger til min mor:) Er så glad for å ha en mamma som er strikkegal og som strikker så masse fint til oss [emoji173]️

Jeg har vært så dårlig at jeg ikke har orket å strikke en gang... Men idag har jeg lagt opp masker til en bukse, så får vi se hvor lang tid det tar :hello2

Back
Topp