Strikker dere eller noe?

prøveløve

Andre møte med forumet
Til eventuelle barn?
Jeg kjenner at jeg har lyst nå som jeg skal i forsøk igjen, har jo et håp om å lyktes en gang. Jeg har liksom lovet meg selv å vente til jeg blir gravid og har vært på første ultralyd...

Vanskelig dette her...

Jeg strikker av og til, litt i perioder. Men ikke barneutstyr..

Jeg strikker... og hekler etc.

har strikket noen sokker og nå strikker jeg teppe... ellers har jeg lagd et teppe tidligere som jeg quiltet, men det ga jeg bort til ei venninne som fikk baby [:)][:)] 

Prøver å gjøre litt fornuftig i ventetiden, jobber ellers MASSE og da er det godt å koble av jobb og "babytanker" med noe annet da jeg har fri...

Har sluttet å "forhåndshandle" div ting, gikk helt amok i fjor da vi begynte med prøvingen for jeg trodde det skulle gå kjempefort iom at jeg i 2001 ble superlett gravid (Tok abort da).. men nå har ejeg pakket bort alt for øyeblikket.

Eg strikkar for øyeblikket på babysokkar. Men ikkje til min kommande baby då, for eg skal jo få ein eigen til slutt[;)] Det må eg berre tru på! Har nettopp strikka eit blått sokkepar til eit kollegapar på jobben som nettopp fekk seg ein gut og no er eg i gang å strikka sokkar til mitt fyrste tantebarn som kjem til verda i januar. Ein gut det og. Etter det blir det å strikka til tre venninder som og skal ha baby på nyåret.. Men har strikka to jakker og eit teppe tidligare som eg ikkje har klart å gje vekk. Ligg i ein boks på loftet til min kommande baby[;)] Har strikka ei lilla jakke og ei brun så har til begge kjønn[:)] Kjekt tidsfordriv det å sitja å strikka på mørke kveldar. Strikkar t.o.m litt på jobben for tida på stille vakter.

Jeg strikker en del, det aller meste gir jeg vekk.. Men jeg har et babyteppe (vognteppe) som jeg brukte lang tid på, tror ikke jeg kommer til å klare å gi det vekk, og en bilstolpose/dress som jeg er bare sånn middels fornøyd med, så har ikke lyst å gi vekk den heller..

Er kunst og håndverk lærer og til min eksamensoppgave valgte jeg å lage en babykoleksjon (skrives det slik?) av ull og silke (nunofilting). Laget til både gutt og jente str 0-2 år. Hadde nemlig planlagt å bli gravid etter studiene...... De ligger pakket ned i esker. Tar de opp innimellom og kikker litt.... og drømmer litt.....

Back
Topp