Strikkeprosjekter.

Anita89

Elsker forumet
Noen av dere her inne som liker å strikke og gjerne strikker noe nå?

Selv la jeg opp til ei lita lue til han lille. Gleder meg veldig til den blir ferdig, for å se om den faktisk blir noe bra :)

Her har jeg strikket to par votter, to par sokker, en jakke, en genser, en ullbukse, heklet et vognteppe, strikket et koseteppe og nå i jula skal jeg strikke en herlig heldress i nyfødt str :) Fra kommende mormor har vi fått bukse+jakke, et par sokker, en heldress i 1 år med machende lue. Så strikkeklær blir det nok av ;) 

Jeg har strikket en blånisselue til storesøster!

Har eit teppe som er vel begynt, men slett ikkje ferdig. Går fort når eg fyrst set meg ned, men er så fort gjort å gløyma! Satsar på at eg får meir tid i jula  Både mor og svigermor har storproduksjon, i tillegg til at tanta har hekla eit kjempefint vognteppe! Trur ikkje mini skal mangla strikkakle - men hadde vore kjekt å komma i mål med mitt eige prosjekt! Heldigvis er det ei lita tid fram til ho kjem enda!

Har desverre ikke strikket på mange år. Har vurdert å ta det opp igjen, men har bare blitt med tanken:P

Har strikka sokker, jakke, ett par luer og prøvde meg på en bukse, men det gikk ikke så bra :P hehe.. Må visst øve litt mer på bukser..!

noen som strikker ammeinnlegg i ull?

Back
Topp