Hihiii!! Nå som gubben og ungene har fått vite hva vi venter, kan jeg slenge fram strikkenøstet jeg fant fram etter forrige kontroll

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Kjempe kult!Vis vedlegget 450431
Jeg strikker til vanlig, men denne gangen har jeg bestemt meg for å hekle til lillemorGodt jeg jeg har god tid for jeg har regnet ut at det blir over 500 blomster å hekle
![]()
Det var jo kjempe kreativt! Hvordan gjør du det?Vis vedlegget 450431
Jeg strikker til vanlig, men denne gangen har jeg bestemt meg for å hekle til lillemorGodt jeg jeg har god tid for jeg har regnet ut at det blir over 500 blomster å hekle
![]()
Takk, aldri heklet før men så et bilde tilfeldig på Facebook og bestemte meg for babyteppe versjonenDet var jo kjempe kreativt! Hvordan gjør du det?![]()
Oooh denne må jeg spare til senere ^^, takk for oppskrift!!Takk, aldri heklet før men så et bilde tilfeldig på Facebook og bestemte meg for babyteppe versjonen
Jeg har fulgt denne oppskriften, men jeg bytter farge når jeg begynner på kronbladene fordi jeg vil ha ulike farger: https://youtu.be/8Rvfkv1S4sc?si=F_XGbRr404NzmMob
Ueeeeh så søteIkke begynt å strikke til lille enda. Mamma har tatt vare på alt fra da vi var små (i nydelig stand), også har jeg fra de to første våre. Så har egentlig veldig mye hjemmestrikkI tillegg byttelåner ei venninne og jeg hjemmestrikk, så får låne hennes også til første tiden mens barna våre enda bruker ulike størrelser. ^^,
MEN, må nesten strikke én selebukse eller lignende som er ny nå. Og et babyteppe. Har kjøpt håndfarget garn fra LilleRille til selebuksen som jeg håper kommer i løpet av uken.
Hvis flere ønsker tynne, gode og nydelige delenummer anbefaler jeg unidragt fra Knitting for Olive. Legger ved et bilde (eller tre) fra en av de tidligere jeg har strikket. Elsker de!
Sniker fra april. Petite knit har mange fine oppskrifter, blant annet seaside set, buksen der er veldig søt og enkel å strikkeJeg skal strikke en liten bukse i mykt ullgarn som kan brukes rett etter fødsel.
Noen som har tips til mønster?
Takk, skal sjekke det ut. Har et gigaprosjekt med en mønstret ullgenser til meg selv, så enkle små prosjekter på siden er perfekt.Sniker fra april. Petite knit har mange fine oppskrifter, blant annet seaside set, buksen der er veldig søt og enkel å strikke![]()
Ser den!Takk, skal sjekke det ut. Har et gigaprosjekt med en mønstret ullgenser til meg selv, så enkle små prosjekter på siden er perfekt.
Sniker fra mars og signerer denne! - har selv strikket flere Unidragt til både min egen og til andre i gave. God og anvendelig bukseIkke begynt å strikke til lille enda. Mamma har tatt vare på alt fra da vi var små (i nydelig stand), også har jeg fra de to første våre. Så har egentlig veldig mye hjemmestrikkI tillegg byttelåner ei venninne og jeg hjemmestrikk, så får låne hennes også til første tiden mens barna våre enda bruker ulike størrelser. ^^,
MEN, må nesten strikke én selebukse eller lignende som er ny nå. Og et babyteppe. Har kjøpt håndfarget garn fra LilleRille til selebuksen som jeg håper kommer i løpet av uken.
Hvis flere ønsker tynne, gode og nydelige selebukser anbefaler jeg unidragt fra Knitting for Olive. Legger ved et bilde (eller tre) fra en av de tidligere jeg har strikket. Elsker de!
Det ble kjempefint da! Såå koselig å tulle lille baby inni derAaahaha jeg klarte det!!første strikkingen på 20 år xD ene siden ble så stram når jeg avsluttet
og det var drit skummelt å strikke siste rad xD prøvde å gjøre det løst, det gikk ikke helt, men jeg klarte det!!!!
ååå det var så koselig å lage noe til lille lykke
![]()
Vis vedlegget 450707Vis vedlegget 450708
- Det royale svøpJeg har ikke strikket på mange år, så har begynt forsiktig nå med et par sokker til lille. Lyst til å strikke et helt enkelt babyteppe etter hvert og. Har derimot ei venninne som er helt rå på strikking. Hun har bedt meg legge inn bestilling på noe jeg ønsker meg. Tenkte derfor finne et babyteppe som er mer avansert enn hva jeg klarer selv. Noen som har tips til fine babytepper for strikkeeksperter?![]()
Hvis du skal strikke glattstrikk frem og tilbake så starter du med første pinne rett, og neste pinne vrang (men første og siste maske alltid rett for å få en fin kant). Da får du glattstrikkJeg holder på å bli gal! Er det noen av dere som vet om man skal strikke rett eller vrang etter å ha lagt opp med i-cord kant?
Skal strikke jakken konstanse og har lagt opp 177 masker med i-cord. Men hva gjør jeg så? Oppskriften sier bare at man skal strikke glattstrikk att og fram, første og siste maske rett. Finner ikke ut av det![]()