Strikkeprosjekt

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Noen som vil dele hva dere har så langt? På utkikk etter inspirasjon til bukse i hentesett

Hei :happy:

jeg har strikket lavranslue, ellens hentesett, ankersdrakt og ankerstrøye, willums selebukser, peanutromper, kirsebærbloomer, berits beste sokker, lillebjørnlue og lillebjørnelefantlue, lavendelstrømper, bregnebukser og olives strømpebukser uten fot :dummy:

Holder nå på med jakken til thea og theo hentesett :Heartred oog har lyst å strikke pekanbukse som neste prosjekt

Vedlegg

• A104B1DA-EE8A-4088-84A4-51D8342A3546.jpeg
    A104B1DA-EE8A-4088-84A4-51D8342A3546.jpeg
    47,1 KB · Visninger: 53

jeg har strikket lavranslue, ellens hentesett, ankersdrakt og ankerstrøye, willums selebukser, peanutromper, kirsebærbloomer, berits beste sokker, lillebjørnlue og lillebjørnelefantlue, lavendelstrømper, bregnebukser og olives strømpebukser uten fot :dummy:

Holder nå på med jakken til thea og theo hentesett :Heartred oog har lyst å strikke pekanbukse som neste prosjekt
Så fint! Sokkene var jo helt nydelige! Var de vanskelige?

imponerende!! <3

Her ska lillebror få ha på seg Gullinaromper hjem fra sykehuset. Veldig lett å strikke. Søsteren min har strikka ankersjakke i grønt og sokker. Kjøpt lysegrønn body med krage til å ha inni. Satser på det blir fint! IMG_20210110_095011.jpg

Back
Topp