Strikkepose til bilstol..

IAmMine

Glad i forumet
Tenker det nok blir varmt med sånn dunpose til bilstolen, så har lyst til å strikke en pose.. Noen som har tips om noen fine:)?

Jeg tenker motsatt :p
En slik voksipose look alike kan man jo åpne helt inne i bilen, mens de strikka posene jeg har sett har jo armer på;) Men hvis man strikker en uten armer, som er slik en dunpose blir den jo straks mindre varm ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg tenker motsatt :p
En slik voksipose look alike kan man jo åpne helt inne i bilen, mens de strikka posene jeg har sett har jo armer på;) Men hvis man strikker en uten armer, som er slik en dunpose blir den jo straks mindre varm ;)

Det vat jo ikke så dumt tenkt;) men har vel alikevel lyst til å strikke en.. Hehe:) fant forresten ut nå at det heter kjørepose. Så googlet det og fant masse bilder;)

Jeg jar fundert på om jeg skal prøve meg på den kjøreposen i marius boka, mem betviler mine evner ifht. Hull til sæla som skal mellom føttene :p

Her har du noen fra "Sandnes Garn"...

Må nå si at jeg syns de er kjempefine og har lenge tenkt på å vurdert om jeg skal strikke en slik selv..;)

Fra hefte 1013 Lanett Baby
_6974987656_medium.jpg

Fra hefte Tema 21 "Det første året"
_DSC2120_medium.jpg

Har tenkt flere ganger på å strikke sånn selv.. men de er jo igrunn veldig upraktiske.. det går jo ikke ann å åpne de med bilselene på.. og det er vel hele poenget med en kjørepose. Ellers kan en jo bare ha på en vanlig dress. .

Back
Topp