Strikkepinner til kosepose

En tråd i 'Hobbyforum' startet av Skjermtrollet, 23 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Skjermtrollet Forumet er livet ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Vurderer å kjøpe strikkepakke til kosepose på Bluum, men ble plutselig usikker på pinnevalg. Du kan bestille pinner samtidig som du kjøper pakken: da får du størrelse 3,5. I beskrivelsen av strikkefasthet står det "28 masker i glattstrikk på pinne nr 3 = 10 cm eller 32 m i glattstrikk på p 2,5 = 10 cm". Hva er riktig? Lite vits å kjøpe med strikkepinner hvis det er gal størrelse som følger med. Noen som har prøvd oppskriften og vet hva de brukte?

2. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Hvilken pose skal du kjøpe?
    Jeg har kjøpt to koseposer fra Bluum. Kosepose flette så står det rundpinne str 3,5 i oppskriften og det står det også at du kan kjøpe når du bestiller. Har også kjøpt Kosepose dråpe. Der står det rundpinne og strømpepinne str 3 i oppskriften men når man bestiller så står det ingenting om hvilke pinnestr man kan kjøpe med. Har ikke strikket de enda, har så vidt lagt opp på den ene bare.

• Liker Liker x 1
  3. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Det står på siden på alle posene når du bestiller ;)

upload_2018-9-23_21-51-48.png

4. Skjermtrollet Forumet er livet ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Tusen takk for svaret! Det er kosepose flette jeg renkte prøve meg på så da satser jeg på pinnene i størrelse 3,5.

Det står det. Problemet mitt er at like under, ved beskrivelsen av garnet, så står det pinnestørrelse 3 og 2,5. Derfor lurte jeg på hva som var riktig :)

5. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Aha,

I oppskriften står det i alle fall rundpinne str 3,5 ;)

• Liker Liker x 1
  6. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Bare hyggelig :) Lykke til med strikkinga :)

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden