Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, bare tenker de kanskje kan være strengere i andre land selv om det går fint her i landetEr det forskjell på innenlands og utenlands da? Jeg har reist innenlands med både strikkepinner, heklenål og synål![]()
Ok, takkDet er lov![]()
Er det jeg er redd for også det kan væreDet er litt ulik praksis. Som regel går det fint, men ei venninne av meg ble fratatt en del av sine sist hun var ute og reiste. Hadde de med ut av landet, og på mange mellomlandinger, men når hun skulle hjem igjen tok de alle utenom bambuspinnene.
Om du skal til Usa kan du få problemer viss du møter feil person i sikkerhetskontrollenOk, takk![]()
Nei, hun var heldig og fikk beholde de som var i bruk. Men jeg har også hørt om tilfeller hvor strikkepinnene bare blir dratt ut.Er det jeg er redd for også det kan være
Men tok de pinnene som var i bruk også? Eller hadde hun mange med seg?
Strikket mitt er på babmuspinner uansett, så da går det kanskje bra.
Nå skal jeg ikke så langt, men man vet jo aldri hvem man møter påOm du skal til Usa kan du få problemer viss du møter feil person i sikkerhetskontrollen![]()
Det er kjedeligNei, hun var heldig og fikk beholde de som var i bruk. Men jeg har også hørt om tilfeller hvor strikkepinnene bare blir dratt ut.
Da satser jeg på det skal gå greitMan kan ha med strikkepinner både i håndbagasje og innsjekket bagasje..
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Er til Nederland, så skulle ikke tro de var så vanskelige derEU og EØS har felles bagasjeregler, men enkelte land kan velge å innføre strengere regler.
Her er link til Avinor, hvor det står man har lov og ha med Strikkepinner og heklepinner.
http://www.avinor.no/avinor/bagasjeoginnsjekking/20_Bagasje
Da skal det nok gå fint, bare jeg som må forsikre meg førstJeg har alltid fått lov...