Strikkepinner på fly

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
Får man ha med strikkepinner gjennom sikkerhetskontrollen når man skal fly utenlands?
Skal reise med klm om det betyr noe;)

Er det forskjell på innenlands og utenlands da? Jeg har reist innenlands med både strikkepinner, heklenål og synål :)

Det er litt ulik praksis. Som regel går det fint, men ei venninne av meg ble fratatt en del av sine sist hun var ute og reiste. Hadde de med ut av landet, og på mange mellomlandinger, men når hun skulle hjem igjen tok de alle utenom bambuspinnene.

Er det forskjell på innenlands og utenlands da? Jeg har reist innenlands med både strikkepinner, heklenål og synål :)
Vet ikke, bare tenker de kanskje kan være strengere i andre land selv om det går fint her i landet;)

Det er litt ulik praksis. Som regel går det fint, men ei venninne av meg ble fratatt en del av sine sist hun var ute og reiste. Hadde de med ut av landet, og på mange mellomlandinger, men når hun skulle hjem igjen tok de alle utenom bambuspinnene.
Er det jeg er redd for også det kan være;)
Men tok de pinnene som var i bruk også? Eller hadde hun mange med seg?
Strikket mitt er på babmuspinner uansett, så da går det kanskje bra.

Er det jeg er redd for også det kan være;)
Men tok de pinnene som var i bruk også? Eller hadde hun mange med seg?
Strikket mitt er på babmuspinner uansett, så da går det kanskje bra.
Nei, hun var heldig og fikk beholde de som var i bruk. Men jeg har også hørt om tilfeller hvor strikkepinnene bare blir dratt ut.

Nei, hun var heldig og fikk beholde de som var i bruk. Men jeg har også hørt om tilfeller hvor strikkepinnene bare blir dratt ut.
Det er kjedelig:( da hadde jeg blitt sur!
Kanskje best å sette en tråd i maskene før jeg går gjennom for sikkerhets skyld. Kjekt å ha det med også slik at jeg har noe å gjøre på;)

Man kan ha med strikkepinner både i håndbagasje og innsjekket bagasje..:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp