summer82 Forumet er livet 2 Jun 2008 #5 ORIGINAL: Berg79 Den var utrolig fin og kjempe fin ide. kreativ du[:D] imponert[:D]
S someone Elsker forumet 2 Jun 2008 #8 ORIGINAL: ThinkPink den var sinnsyk fin... mormor har bursdag på fredag, kan jeg herme og lage make?[:D] hvordan har du laget den? er det er pringels boks? ja herm du, jeg har selv hermet etter andre som har laget slik. ja er laget av pringles boks.
ORIGINAL: ThinkPink den var sinnsyk fin... mormor har bursdag på fredag, kan jeg herme og lage make?[:D] hvordan har du laget den? er det er pringels boks? ja herm du, jeg har selv hermet etter andre som har laget slik. ja er laget av pringles boks.
lctj Glad i forumet 18 Jun 2008 #9 peiserå!!! har lenge iritert meg over at det kun finnes mapper til rundpinner i salg (i hvertfall her vi bor)
peiserå!!! har lenge iritert meg over at det kun finnes mapper til rundpinner i salg (i hvertfall her vi bor)
Tutti80 Elsker forumet 18 Jun 2008 #10 Den var stilig. [:D] Kansje leg skal lage en sliken til søstern min.. hun har bursdag snart...