Strikkeoppskrifter

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Er det noen som har oppskrift på super enkle strikkeoppskrifter? Jeg har lyst å strikke noe til lille, men jeg er ikke så flink [emoji53]

Jeg finner mye fint på garnstudio.no, men det er bare å prøve på noe. Tips jeg fikk når jeg skulle prøve nye ting var:
Les 1 linje om gangen og drit i resten. Resten tar du etterpå [emoji6]
Nå kan jeg omtrent alt [emoji4] men bruker mye Facebook til hjelp hvis jeg sliter og får alltid hjelp der [emoji4]

Jeg finner mye fint på garnstudio.no, men det er bare å prøve på noe. Tips jeg fikk når jeg skulle prøve nye ting var:
Les 1 linje om gangen og drit i resten. Resten tar du etterpå [emoji6]
Nå kan jeg omtrent alt [emoji4] men bruker mye Facebook til hjelp hvis jeg sliter og får alltid hjelp der [emoji4]

Jeg prøver, men synes de skriver oppskriften så vanskelige (generelt liksom) ender alltid opp med at jeg står fast :p

Jeg prøver, men synes de skriver oppskriften så vanskelige (generelt liksom) ender alltid opp med at jeg står fast :p
Men meld deg inn i strikkesidene på Facebook, der får du alltid hjelp [emoji1] med og uten teskje [emoji6] jeg har brukt de masse [emoji173]

Men meld deg inn i strikkesidene på Facebook, der får du alltid hjelp [emoji1] med og uten teskje [emoji6] jeg har brukt de masse [emoji173]

Det skal jeg gjøre[emoji87]Visste ikke det fantes en strikkeside på face, veldig greit [emoji1][emoji1360]

Det skal jeg gjøre[emoji87]Visste ikke det fantes en strikkeside på face, veldig greit [emoji1][emoji1360]
Finnes mange [emoji1]
Strikkesida ( denne har over 120 000 medlemmer)
Strikkesida - for alle
Strikkesiden.no
Strikking
Vi som strikker Nancy
Vi som strikker Marius

Disse er jeg medlem i [emoji85]

Finnes mange [emoji1]
Strikkesida ( denne har over 120 000 medlemmer)
Strikkesida - for alle
Strikkesiden.no
Strikking
Vi som strikker Nancy
Vi som strikker Marius

Disse er jeg medlem i [emoji85]

Wow! Det var mange[emoji50][emoji23] da har jeg noen å melde meg inn i da[emoji85] tusen takk[emoji1]

Jeg synes omslagsjakken fra Paelas er enkel og godt skrevet for nybegynnere. Tror den også er praktisk.. Legger ved bilde her (ikke helt ferdig som du ser)

Ellers er Mor signe teppet (Nøstebarnteppe) veldig enkelt.
1f6fee4ffaee3c2e161e6f6199a63896.jpg

Jeg synes omslagsjakken fra Paelas er enkel og godt skrevet for nybegynnere. Tror den også er praktisk.. Legger ved bilde her (ikke helt ferdig som du ser)

Ellers er Mor signe teppet (Nøstebarnteppe) veldig enkelt.
1f6fee4ffaee3c2e161e6f6199a63896.jpg

Så fin den er [emoji7][emoji177] takk for tips[emoji2][emoji1360][emoji1360]
Jeg startet nylig på ett teppe, enkelt og veldig greit å ha i stellevesken[emoji85] etterpå vil jeg strikke klær til vesla [emoji7]

Så fin den er [emoji7][emoji177] takk for tips[emoji2][emoji1360][emoji1360]
Jeg startet nylig på ett teppe, enkelt og veldig greit å ha i stellevesken[emoji85] etterpå vil jeg strikke klær til vesla [emoji7]
Ganske mye man kan få til om man kan rett, vrang og felling:) Lykke til!

Back
Topp