Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klompelompe har fine oppskrifterkjenner ikke til så mye annet for jeg er ikke så dreven, men kan hvertfall anbefale det
![]()
Takk for tips. Jeg skal sjekke oppSnøløv genser, klompelompe, paelas, stjernenatt genser (holder på med den nå), lettvintbuksa og genseren![]()
Klompelompe må kjøpes. Finnes en god del gratis også, prøv å GoogleTakk for tips. Jeg skal sjekke opp
Finnes det oppskrifter gratis eller må det kjøpes på nett eller i butikk ?
Har en klompelompebok, bare si fraTakk for tips. Jeg skal sjekke opp
Sender deg pm i løpet av kveldenHar en klompelompebok, bare si fra![]()
De jeg nevnte ligger på nett. Søk de opp på ravelry.comTakk for tips. Jeg skal sjekke opp
Fant i alle fall noen fine kjoler fra paelasDe jeg nevnte ligger på nett. Søk de opp på ravelry.com![]()
At det gjør jaFant i alle fall noen fine kjoler fra paelas
Det finnes jo så mye fint![]()
Ja, den var veldig finAt det gjør jahar lyst å strikke alle sammen! Bellas tunika er veeeldig fin
![]()
Må lage seg en bruker på den siden?De jeg nevnte ligger på nett. Søk de opp på ravelry.com![]()
Mulig. Jeg har en bruker der. Men er kjempekjekt. Kan lagre oppskriftene der i biblioteket sitt, så alt er samla til en trenger det. Mønster en kjøper der blir lagra der ogMå lage seg en bruker på den siden?
Okei. Hørtes ikke dumt ut det da. Får man ellers kjøpt oppskrifter i typiske garnbutikker?Mulig. Jeg har en bruker der. Men er kjempekjekt. Kan lagre oppskriftene der i biblioteket sitt, så alt er samla til en trenger det. Mønster en kjøper der blir lagra der og![]()
Ja. Hefter fra f.els Sandnes er i garnbutikkerOkei. Hørtes ikke dumt ut det da. Får man ellers kjøpt oppskrifter i typiske garnbutikker?![]()
Takk for svar. Jeg har sett på permer i garnbutikker nåJa. Hefter fra f.els Sandnes er i garnbutikker![]()
Finner du noe spennende?Takk for svar. Jeg har sett på permer i garnbutikker nå![]()
Hihihi kjenner meg igjen derAlt for mye![]()
Kunne tenkt meg alt jeg![]()