Strikkeoppskrifter på nett

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Noen som vet hvor?[8|]
 
ingen?
 
takk!
 
ååå - jeg leiter etter oppskrift på sånt teppe som mange av ungene ligger på[8D] ikke alle klærne..

Sånn her teppe:



Noen som kan hjelpe?
 
lurer på om vi har vært for lenge inne på samme forum fiorelina, drev og støvsugde for ti min siden og da tenkte jeg på AKKURAT DET!!!!!! det finnes sikkert noe på noen hobbysider
 
ORIGINAL: snart2

lurer på om vi har vært for lenge inne på samme forum fiorelina, drev og støvsugde for ti min siden og da tenkte jeg på AKKURAT DET!!!!!! det finnes sikkert noe på noen hobbysider


hihi.. fjolla[8D]

Jeg skal på strikkeklubb i kveld, og har egentlig planlagt lenge at jeg må strikke et teppe til lilleknøtt, siden JR har sine egne, men har ikke fått sparka meg selv i gang ennå.. 12 uker til termin nå, så nå MÅ jeg begynne om jeg skal ha sjans til å bli ferdig [8|]
 
takk for tips, men jeg vil helst strikke bare "rettogvrang"-mønster - for jeg er ikke så stø i sånne hullmønster og sånt[8|]
 
men om du har målene så kan du jo strikke åssen mønster du vil????[;)] du kan jo lage ditt helt eget
 
Men du som er så kreativ kan vel lage ett mønster selv? Tegn opp på ruteark og bruk det garn/farger som passer deg [:)]
 
hvet du hva jeg leter etter?
 
 
 
 
 
ønskeliste på hva fiorelina skal strikke til meg[:D]
 
ORIGINAL: FjerneErna

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: FjerneErna

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&&d_id=12&&lang=no


Så den også, men det var litt for enkelt igjen, pluss at det var relativt dyrt garn[8|]

Hadde vel tenkt på babyull, jeg, men[&:]


Kan du ikke bruke babyull da? Det står jo ett mål for strikkefasthet så må du bare prøve deg fram litt [:)]


mhm.. kommer vel til å "komponere" noe selv..
Men ville liksom gjerne hatt et utgangspunkt for hvor mange masker jeg skal legge opp, og på hvilken pinne..
Og så lurer jeg på hvor mye tråd jeg trenger[8|]
 
ORIGINAL: ~Fiorelina~

mhm.. kommer vel til å "komponere" noe selv..
Men ville liksom gjerne hatt et utgangspunkt for hvor mange masker jeg skal legge opp, og på hvilken pinne..
Og så lurer jeg på hvor mye tråd jeg trenger[8|]
 
Back
Topp