Strikkeinspirasjon

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Bare for å få litt inspirasjon til strikketøy her :)

Hva tenker du er typisk -guttefarge? -jentefarge? -farge som passer til både gutt og jente?

Om du skulle strikket noe til den lille du har i magen, hva skulle det vært?

Om du skulle strikket gave til en venninne som ventet barn, hva skulle det vært?

Hva holder du evt. på å strikke nå, av babyklær?

Gjerne med bilde/link!

:)

Bare for å få litt inspirasjon til strikketøy her :)

Hva tenker du er typisk -guttefarge? -jentefarge? -farge som passer til både gutt og jente?

Om du skulle strikket noe til den lille du har i magen, hva skulle det vært?

Om du skulle strikket gave til en venninne som ventet barn, hva skulle det vært?

Hva holder du evt. på å strikke nå, av babyklær?

Gjerne med bilde/link!

:)

Typisk gutte og jentefarger er vel blått og rosa :) jeg liker også litt andre farger. Har akkurat strikket et go'klumpen sett fra klompelompe i mørk rødt... Og holder på med et setesdalsett i rust og hvitt.

Jeg tenker videre å strikke en romper med tilhørende jakke og tror kanskje jeg ville valgt det til en venninne som ventet liten også :) her ville jeg kanskje valgt en mintgrønn farge. Det passet både til gutt og jente :) samme med gult, lys lilla og rødt :) grått og hvitt og beige er jo også fine nøytrale farger til baby :) det meste går vel, men ville kanskje ikke strikket lyseblått til jente eller rosa til gutt :)

Har kjøpt Klompelompe boka, der er mye fint jeg vil strikke! Må bare bli god i nakken så jeg klarer strikke igjen :)
Blått er gutt rosa/lilla jente. Hvitt/ lys grå velger jeg viss det skal være nøytralt.

Back
Topp