Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Litt dårlig bilde men, skal strikke en lue. Mønsteret starter fra første omgang og er 2 omganger *1 r, 1vr*, så en omgang rett og en omgang vrang.
Nå har jeg begynt på vrangomgangen på 2. Gang med mønsteret, men ble plutselig usikker på om jeg har hoppet over rettomgangen? Klarer ikke telle![]()
Har kanskje kommet videre nå, men ser ikke ut som du har hoppet over rettomgangen nei![]()
Mente det samme, så fortsatte. Men nå når jeg hqr kommet ganske mye lengre ser det ut som jeg hoppet over allikevelogså vet jeg ikke hvordan man rekker opp, så det får bare være sånn
![]()
Er det fra klompelompeboka? Holder på med samme lue, ser det ut som![]()
Litt dårlig bilde men, skal strikke en lue. Mønsteret starter fra første omgang og er 2 omganger *1 r, 1vr*, så en omgang rett og en omgang vrang.
Nå har jeg begynt på vrangomgangen på 2. Gang med mønsteret, men ble plutselig usikker på om jeg har hoppet over rettomgangen? Klarer ikke telle![]()
Er det fra klompelompeboka? Holder på med samme lue, ser det ut somSøtnoslue
![]()
Jaa, synes den er sååå gøyer helt nybegynner, men oppskriftene i boken er så enkle og godt forklart at tilogmed jeg skjønner det.
![]()
Elsker den boken!
Ja, elsker også den bokaJaa, synes den er sååå gøyer helt nybegynner, men oppskriftene i boken er så enkle og godt forklart at tilogmed jeg skjønner det.
![]()
Elsker den boken!
Ja, kunne nesten tenkt meg å strikke alt i den bokaKlonpelompe har så mange fine mønstre![]()
Ja, elsker også den bokaEr ganske fersk selv, men har strikket noe fra boka allerede. Ferdig med en søtnoslue, en kjekkaslue og ett smetteskjerf
Holder på med søtnoslue nr to nå. Har begynt med slike småting, for er redd for å gå lei om jeg begynner på noe stort... Har lyst å strikke poncho, kåpe og danseskjørt til lillemor etterhvert og skjørt til meg selv
Hmmm... Får se hva jeg orker
![]()
Ja, da må hun få en slik ponchoPonchoen er sååå fin! Jenten min heter Lilly, så må jo nesten strikke den til hennemå bli litt bedre først da bare
![]()
Ja, kunne nesten tenkt meg å strikke alt i den boka![]()
Ja, hørte rykter om det, men har vel egentlig nok med boka foreløpigJa jeg også... Og nå har det kommet nye høstmønstre... Også til voksen...