Strikkeforslag?

• Trådstarter Trådstarter Minion
  • Opprettet Opprettet
M

Minion

Guest
Vil strikke noe til beibis, men er elendig til mønster og generelt kompliserte greier. Kan lage typ skjerf og lue, haha. Men vil utfordre litt. Tenkte da å høre om noen strikke-flinke har noen enkle forslag?

Sokker, teppe etc..

Anbefaler strikkeboka Myk start :-)

Anbefaler strikkeboka Myk start :)

Fra denne har jeg strikket verdens enkleste rilleteppe, kjempe enkelt å strikke samtidig som det også er et veldig godt og lunt teppe :)

Anbefaler strikkeboka Myk start :)
Dere som strikket etter boka myk start; hvilke garntyper blir brukt der? Er det garn de har i de fleste, gode garnbutikker? Noen ganger hvis det står oppskrifter i blader eller bøker kan det være vanskelig å finne det riktige garnet.... Boka ser så fin ut :-)

Dere som strikket etter boka myk start; hvilke garntyper blir brukt der? Er det garn de har i de fleste, gode garnbutikker? Noen ganger hvis det står oppskrifter i blader eller bøker kan det være vanskelig å finne det riktige garnet.... Boka ser så fin ut :)

Jeg har strikket i alpaca fra Drops og babyull fra forskjellige leverandører :)

Jeg har lite strikeerfaring, men boka fra Paelas er så fin at jeg er blitt inspirert og skal se frykten i øynene;)

Myk start har mange forskjellige garnanbefalinger men dei fleste går ann å erstatte. Berre sjå at strikkefastheten er lik;) du får ofte god hjelp til det i garnbutikkar:signs003

Back
Topp