Strikkedamer her på augustforumet?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja, er det noen håndarbeidsdamer her da? Ikke nødvendigvis bare strikking.. Har dere noen store prosjekter på gang til de små som er på vei?

Er håndarbeidsdame. Men ikke noe til frøet enda. Jobber hardt med julestrømpen som ikke ble ferdig i år til gullet på 1.5. Men blir nok noen plagg etterhvert ;)

jeg måtte bare kjøpe garn igår.. Har begynt på en raglansjakke i offwhite.. ;) den er helt herlig...

Jeg hekler jeg da :-) men holder ikke på med noe for tiden, da jeg har holdt med julegaver stort sett i desember.

Jeg strikker :) nett nå strikker jeg en ullbody.. Om det blir til mitt lille nurk.. Det vet jeg ikke :)

ja jeg er håndarbeidsdame... strikker ikke til frøet.. får ikke til å strikke til mine egne når de er i magen... så det må jeg sette bort til andre. akkurat nå strikker jeg monsterbukse til min sønn på 4.

Jeg syr, blir nok en del sying til minien. gleder meg til det. Strikken innimellom også. Vil veldig gjerne se produkter når noen har noe ferdig:)

Jeg bare drømmer om å være flink, kjøper mønster og garn, men forstår ikke oppskriftene...:( har sydd vognpose da! Den var fin til den ble vasket med en rød sokk;)

Legg gjerne ut tips, oppskrifter, bilder...gøy å se hva dere får til og gøy å bli inspirert:)

Syr og strikker. Strikker for øyeblikket et babyteppe. :)

Så kjekt at vi er mange.. :) jeg vil også gjerne se bilder av ferdige produkter..

her er noe av det jeg lager

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    164,3 KB · Visninger: 18
  • image.jpg
    image.jpg
    211,9 KB · Visninger: 17
  • image.jpg
    image.jpg
    210,3 KB · Visninger: 17
Så flinke dere er begge to.. Herlig.!

Har litt greier her jeg :=) lenge siden den har vært oppdatert men men :=)http://marianneskreativehule.blogspot.no

å Der gikk vel anonymiteten, vel om noen kjenner meg kan jeg jo trøste meg med at vi er ikke kommet langt i graviditeten noen av oss ;)

Så mye fint!! :) likte godt bamsene/dyrene ;) flinka :)

hehe ja å så er de gøy og strikke /hekle også :=) har liksom ikke tålmodighet til slike stooore prosjekter

Har så fryktelig lyst til å lære meg å strikke og hekle! Er så sjalu på alle som kan mer enn lage skjerf og pannebånd :p

Back
Topp