Strikke

En tråd i 'Februar 2020' startet av AL93, 17 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

er det noen som har planer om, eller kanskje har begynt å strikke til den lille? :) Jeg startet på et babyteppe i lys grå forrige gang jeg var gravid, men når det gikk galt la jeg det vekk, for å få litt avstand. Vurderer å finne det frem igjen snart :happy:

2. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg strikker en del (kollektivt, på vei til og fra jobb). Har nok klær fra førstemann, men hvis dette blir en liten jente så må det nok bli noe likevel:shy: synes det er litt tidlig å begynne på noe til lille spire, da føler jeg at jeg utfordrer skjebnen :confused: så foreløpig blir det å gå i barselgaver, også litt til meg selv :D

3. Ingeniørmamma Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Har strikket babyklær en stund, med tanke på barselgaver. Men vurderer å beholde noe av det, nå som jeg er gravid selv. Fortsetter å strikke på toget, blir en god produksjon ut av det. Men har ikke strikket noe spesifikt til egen baby foreløpig. Tipper jeg begynner på noen prosjekter i løpet av sommerferien! Babyklær er veldig stas å strikke, pluss at det går så fort!

4. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Jeg kommer garantert til å strikke masse til lille gullet :happy: men jeg venter til etter sommerferien slik at jeg er godt passert 12 uker!

5. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 2 Sep 2020
  6. Lysistrata Forelsket i forumet

Gleder meg til å både strikke og sy noen gode ullklær til vinterbebis :joyful:

7. inux Forelsket i forumet

Har lyst til å finne noe å strikke til babyen, men har ikke begynt med noe enda. Har også en plan om å få strikket et par gaver.

8. Vivi Guest

Har strikket litt babyklær, men tenker å strikke mer fremover:)

9. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Har begynt på et teppe, fin syssel som får tankene mine vekk fra de fleste av bekymringene mine :smiley-ashamed004 Men det blir nok det med det:hilarious: Det klør i fingrene til mamma og svigermor etter å strikke babyklær, så spørs hvor mye jeg klarer å strikke før de har fikset de meste:)

10. Sunny90 Flørter med forumet

Jeg har planer om å strikke :) men er ganske nybegynner på strikking.. er det noen som har noen enkle oppskrifter på babystrikk?

11. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Klompelompe bøkene er enkle :happy:

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  12. Vivi Guest

Finner så mye fint i de bøkene:D

• Liker Liker x 1
  13. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Ja, har tenkt å strikke noen gensere, luer og sokker hvertfall. Har hatt tradisjon på å strikke gule babysokker til folk, så gøy å lage ett par til oss også :)

Jeg er veldig glad i bøkene "lille bolla" og "lille tulla" mye som er både fint og funksjonelt i de. Og ikke for vanskelig å strikke.

• Enig Enig x 1
  14. Sunny90 Flørter med forumet

Da skal jeg sjekke de ut ;)

15. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Blir nok å strikke litt når høsten kommer:)

16. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Boka «myk start» har også noen veldig fine baby-oppskrifter. Sokkene derfra sitter veldig godt på foten :gen014 ellers anbefaler jeg jakke fremfor genser til de aller minste, så slipper man å dra det over hodet ;)

• Liker Liker x 2
  17. tussa137 Elsker forumet Maiblomstene 2017 Februarbarna 2020

Jaa, gleder meg! Men tør heller ikke enda, da jeg tenker så teit om sånne ting, at det ville vært å utfordre skjebnen!:nailbiting:

• Enig Enig x 1

Del denne siden