Strikke!

Camillemi

Forelsket i forumet
.. har laget så mye fint opp gjennom årene, ting jeg har brukt fantastisk lang tid på, og ting som jeg har gitt bort helt gratis i gave.. men det føltes riktig der og da, så da var det vel verdt det.

Sitter her å klør i fingrene etter å begynne å strikke, NÅ er det på tide å begynne å strikke bare til meg selv og lillegull! Vet jeg kommer til å strikke en del vogntepper, åsså må det vel bli lue og votte-sett. Har lyst på en strikket heldress i tykt garn.

Er det andre som har tenkt/allerede strikker ting til babyen?

Har også stikket til venniner som har fått barn tidligere. Nå er det endelig min lille spire jeg kan strikke til. Er allerede igang med et hentesett. Men det er fortsatt lenge til oktober, så det blir spenende å se hva mer som kommer på pinnene før det. Lykke til med strikkingen din

Jeg kan ikke strikke :( 

Har sååå lyst til å kunne det!! Lærte meg det enkleste, strikke frem og tilbake rett via en bok jeg kjøpte, og startet på et stoooort teppe, men det ble ugjevnt og stygt! Så la det vekk litt... skulle ønske jeg kunne strikke... 

Jeg må strikke ferdig genseren min først. Straks ferdig;-) Men som student blir det alt for lite tid til å strikke.. 
Blir nok noen vogntepper på meg også! Har lyst å hekle et og! Men tror jeg venter til jeg får vite kjønnet.. 
Ellers har jeg en mor pluss begge bestemødre som er resere til å strikke, så tenker det blir mye strikket tøy! (Det er første babyen i min generasjon :-) )
Men ja, strikking er gøy;-)

JA barnet får både besteforeldre og oldeforeldre som er resere når det gjelder å strikke! Bestemoren min har storproduksjon av hentesett og søte kjoler. Det blir nok ingen mangelvare nei.

men det er litt koslig med ting en har laget selv også. Jeg fikk symaskin til jul, så tenkte jeg skal lære meg å lage sparkebukser. har bare lært meg å lage kjoler hittil.

Jeg kan ikke strikke, desverre. Men jeg hekler. Driver med et vognteppe nå, også håper jeg å få laget noen plagg når jeg vet hva kjønnet blir :0)

jeg har alt begynt å strikke. har to dresser mange sokker. tepper.. skal strikke litt mer voter og lue. har å strikken noen monsterbukser. jeg har å begynt å strikke noe prematurt.. strikker å et hentesett til en vennine som har termin i juli og en dress til en vennine som har termin i april.

Jeg er ikke noen reser i strikking, men har planer om å lage vognteppe, både strikket og heklet. Har så lyst til å strikke teppe med mariusmønster i søte farger.
Oldemora er satt på hentesettprosjktet. Hun strikket hentesett sist så syns det er koselig om hun gjør det igjen.

Back
Topp