Strikke vognteppe

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Er det noen som har forslag til et enkelt og fint vognteppe jeg kan strikke?:)

Det må jeg og komme snart i gang med. Spesielt når det er det eneste jeg kan og tar evig lang tid med. Følger denne tråden jeg og viss det er greit :P

Jeg er ferdig med vognteppet mitt, Marius-mønster :)
Jeg synes i alle fall det var enkelt, og jeg er ikke all verden til strikker altså ;)
Det er jo bare å følge mønsteret. Droppa den perlestrikk-kanten hele veien rundt da, fant ut at det ble lettere uten og det ikke kom til å synes oppi vogna uansett ;)
Ble riktig så fint også, selv om det krølla seg litt under monteringa på fleeceteppet :p

2016-05-10 19.29.19.jpg

Jeg synes i alle fall det var enkelt, og jeg er ikke all verden til strikker altså ;)
Det er jo bare å følge mønsteret. Droppa den perlestrikk-kanten hele veien rundt da, fant ut at det ble lettere uten og det ikke kom til å synes oppi vogna uansett ;)
Ble riktig så fint også, selv om det krølla seg litt under monteringa på fleeceteppet :p

Vis vedlegget 180776
Wow! Kjempefint teppe!!! Hadde blitt veldig glad om jeg klarte å strikke det på egenhånd!:)

Jeg fant et fint på nettet
http://aneskreative.blogspot.no/2012/06/oppskrift-pa-hjerteteppet.html?m=1

Haha jeg og! Hvor kan man finne oppskrift ? Knallfine! Litt usikker om jeg får til med kanten. :/ er det heklet?

Vis vedlegget 180776
Begynte på dette til forrige. To år senere er jeg enda ikke ferdig. Hahahaha

Klompelompe har et veldig fint vognteppe :) det er og enkelt å strikke.

Back
Topp