Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Wow! Kjempefint teppe!!! Hadde blitt veldig glad om jeg klarte å strikke det på egenhånd!Jeg er ferdig med vognteppet mitt, Marius-mønster
Jeg synes i alle fall det var enkelt, og jeg er ikke all verden til strikker altså![]()
Det er jo bare å følge mønsteret. Droppa den perlestrikk-kanten hele veien rundt da, fant ut at det ble lettere uten og det ikke kom til å synes oppi vogna uansett
Ble riktig så fint også, selv om det krølla seg litt under monteringa på fleeceteppet
Vis vedlegget 180776
Knallfint!! Fin vogn også, lik den jeg vil haEt sånnet her har mormoren min strikket til meg/gulletVet ikke om det er lett da, men det er såå fiint ❤
Vis vedlegget 180795
Begynte på dette til forrige. To år senere er jeg enda ikke ferdig. HahahahaJeg er ferdig med vognteppet mitt, Marius-mønster
Jeg synes i alle fall det var enkelt, og jeg er ikke all verden til strikker altså![]()
Det er jo bare å følge mønsteret. Droppa den perlestrikk-kanten hele veien rundt da, fant ut at det ble lettere uten og det ikke kom til å synes oppi vogna uansett
Ble riktig så fint også, selv om det krølla seg litt under monteringa på fleeceteppet
Vis vedlegget 180776