Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søtt!Har begynt å strikke Ellens Hentesett fra petite knit![]()
Så gøy! Her ble det ikke noe smokkebruk sist, så det begynner jeg ikke på.. ga bort det jeg heklet sist.. men har en bok med oppskrifter på heklede dyr - lurer på å lage vognleke denne gangen!Ikke strikk, men har begynt å prøve meg på smokkelenker osv. Må bare kjøpe litt pynt til å ha på[emoji3]
Jeg har også mye fra sist, og har ikke så mye tid med 100% jobb og en 3åring. Men mamma strikker for meg, og så tar jeg nok og strikker noen småting selv. Evnt hekler littJeg har heldigvis strikket en god del fra før av - da jeg ikke har hatt like god tid nå.. Men jeg holder på med et vognteppe som jeg straks er ferdig med! Gleder meg til å starte på noe litt mindre, og som tar kortere tid
Titt gjerne innom miniknitting på Instagram - legger ut mye av det jeg lager/har laget der![]()
Så gøy! Her ble det ikke noe smokkebruk sist, så det begynner jeg ikke på.. ga bort det jeg heklet sist.. men har en bok med oppskrifter på heklede dyr - lurer på å lage vognleke denne gangen!
Jeg kan strikke, men når min mamma er flinkere, raskere og har mye mer tid til sånt, "bestiller" jeg mest derifra. Men gøy å strikke noen småting.. men må ikke bli for avansert.. husker noen fine babytøfler jeg strikket sist som bare besto av rett og vrang, og som ble sydd dammen etterpåGår jo an å lage vognpynt osv også[emoji1] Jeg har masse planer, må bare få kjøpt utstyret jeg trenger. Strikking har jeg gitt opp, kan bare rett og vrang og å legge opp[emoji23]
Omg! Så flink du er! Tittet innom siden din!Jeg har heldigvis strikket en god del fra før av - da jeg ikke har hatt like god tid nå.. Men jeg holder på med et vognteppe som jeg straks er ferdig med! Gleder meg til å starte på noe litt mindre, og som tar kortere tid
Titt gjerne innom miniknitting på Instagram - legger ut mye av det jeg lager/har laget der![]()
Omg! Så flink du er! Tittet innom siden din!