Strikke til babyen

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Noen som har begynt å strikke til babyen? Hva skal dere strikke og hvilke farger velger dere? Del gjerne oppskrifter (gratis eller link til kjøpeoppskrifter)

Jeg har heldigvis strikket en god del fra før av - da jeg ikke har hatt like god tid nå.. Men jeg holder på med et vognteppe som jeg straks er ferdig med! Gleder meg til å starte på noe litt mindre, og som tar kortere tid:D

Titt gjerne innom miniknitting på Instagram - legger ut mye av det jeg lager/har laget der :D

Ikke strikk, men har begynt å prøve meg på smokkelenker osv. Må bare kjøpe litt pynt til å ha på[emoji3]
Så gøy! Her ble det ikke noe smokkebruk sist, så det begynner jeg ikke på.. ga bort det jeg heklet sist.. men har en bok med oppskrifter på heklede dyr - lurer på å lage vognleke denne gangen!

Jeg har heldigvis strikket en god del fra før av - da jeg ikke har hatt like god tid nå.. Men jeg holder på med et vognteppe som jeg straks er ferdig med! Gleder meg til å starte på noe litt mindre, og som tar kortere tid:D

Titt gjerne innom miniknitting på Instagram - legger ut mye av det jeg lager/har laget der :D
Jeg har også mye fra sist, og har ikke så mye tid med 100% jobb og en 3åring. Men mamma strikker for meg, og så tar jeg nok og strikker noen småting selv. Evnt hekler litt :-)

Så gøy! Her ble det ikke noe smokkebruk sist, så det begynner jeg ikke på.. ga bort det jeg heklet sist.. men har en bok med oppskrifter på heklede dyr - lurer på å lage vognleke denne gangen!

Går jo an å lage vognpynt osv også[emoji1] Jeg har masse planer, må bare få kjøpt utstyret jeg trenger. Strikking har jeg gitt opp, kan bare rett og vrang og å legge opp[emoji23]

Går jo an å lage vognpynt osv også[emoji1] Jeg har masse planer, må bare få kjøpt utstyret jeg trenger. Strikking har jeg gitt opp, kan bare rett og vrang og å legge opp[emoji23]
Jeg kan strikke, men når min mamma er flinkere, raskere og har mye mer tid til sånt, "bestiller" jeg mest derifra. Men gøy å strikke noen småting.. men må ikke bli for avansert.. husker noen fine babytøfler jeg strikket sist som bare besto av rett og vrang, og som ble sydd dammen etterpå

Omg! Så flink du er! Tittet innom siden din!

Har begynt på babyteppe, men ble lei når jeg kom halvveis, så nå går det mye i barselgaver til venninner som har termin i juli og september[emoji4] Men kommer nok til å strikke mye til babyen i magen etterhvert! Siden vi har gutt fra før er det fryktelig kjekt å endelig kunne strikke jenteklær[emoji7]
Jeg kommer aldri til å strikke i babyrosa, men elsker de litt mørke, duse gammelrosa fargene, samt lilla, rustrødt og naturhvitt[emoji4]

Back
Topp