Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder på med et vognteppe nå faktisk, men jeg har dessverre ikke noen oppskrift da jeg tar det litt på feelingen.. Bruker tykt garn og store pinner, så jeg kanskje rekker å strikke litt mer enn kun den ene tingen før babyen kommerNoen som har en fin oppskrift på teppe til baby? Har lyst på en bred hekla kant... Event hvor mange maker bør jeg legge opp?
Holder på med et vognteppe nå faktisk, men jeg har dessverre ikke noen oppskrift da jeg tar det litt på feelingen.. Bruker tykt garn og store pinner, så jeg kanskje rekker å strikke litt mer enn kun den ene tingen før babyen kommerhåper noen andre har en fin oppskrift til deg
![]()
Dette har j liggende halvferdig her å....skulle lage d til vesla- hu er nå snart 2,5.......får se om j får d ferdi til baby kommerJeg holder på å strikke dette til en kollega som skal ha baby i desember![]()
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3961&cid=1
Noen som har en fin oppskrift på teppe til baby? Har lyst på en bred hekla kant... Event hvor mange maker bør jeg legge opp?