Strikke prosjekt

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har begynt på en babybukse, uten no strikkeoppskrift, men tror jeg kanskje begynte i feil ende, begynte med føttene, og lurer på om noen har tips til hvordan jeg skal få til skrittet? Prøver og tenke fram en plan om hvordan jeg skal gjøre det, men blir ikke klok :p

Jeg holder meg til oppskrifter på alt annet enn skjerf ;)

Bruker bare oppskrifter her også. Men kanskje du kan google. Vet det ligger endel oppskrifter på monsterbukser på nettet, så kanskje du kan sjekke hvordan de er lagt opp:)

Da strikker du til begge er så lange som du ønsker, setter di på dn rundpinne og strikker videre over alle maskene:) får da et hull mellom føttene som du syr igjenn til slutt:)

Da strikker du til begge er så lange som du ønsker, setter di på dn rundpinne og strikker videre over alle maskene:) får da et hull mellom føttene som du syr igjenn til slutt:)
Jeg strikket en liten "bro" mellom beina og tok opp masker på rundpinne, ser ut som det kan virke :p øvelse gjør mester, samboer var værtfall sjokkert over hcoe langt jeg var kommet på den :p

Så bra:) må legg ut bilde når du er ferdig:) må selfølgelig ikke, men er gøy å se:)

Back
Topp