Strikke litt i dag vel..

Mrs.J

Elsker forumet
I dag skal jeg gjøre ferdig et sitteunderlag som jeg skal ha i setet i bilen. Kalde skinnseter og bekkenløsning er ikke godt!! Og siden bilen er knall blå så ble det samme farge på den ;)

Når jeg er ferdig med den skal jeg strikke en bukse til lille gull. Har en genser etter sønnen min som han knapt har brukt, så nå skal jeg strikke bukse til den slik at jeg bruker det som et sett :)

Flere som har noe på strikkepinnene om dagen?

For øyeblikket strikker jeg en kosegenser til meg selv.
Skal også strikke noe til en kollega som venter en gutt i mars.
Ellers blir julegaver (pannebånd og votter med fana mønster) strikket fortløpende.
Har stort sett alltid mange prosjekter samtidig. :)

BVforum via HTC

Har noen små prosjekter liggende i en kurv her, babyluer ol, får se om jeg får tatt tak i det igjen snart, mista litt motivasjonen en stund... Satser på at den kommer snikende tilbake :)

For øyeblikket strikker jeg en kosegenser til meg selv.
Skal også strikke noe til en kollega som venter en gutt i mars.
Ellers blir julegaver (pannebånd og votter med fana mønster) strikket fortløpende.
Har stort sett alltid mange prosjekter samtidig. :)

BVforum via HTC
Nettopp ferdig med jula og du er i gang med julegaver allerede?? Jeg må få strikket tova tøfler til svogeren min, det har han bestilt i bursdagsgave. :)

Har noen små prosjekter liggende i en kurv her, babyluer ol, får se om jeg får tatt tak i det igjen snart, mista litt motivasjonen en stund... Satser på at den kommer snikende tilbake :)
Den gjør som regel det.. Jeg også kan legge fra meg arbeidet i flere dager og kanskje også uker, hvis jeg ikke bgynner på noe annet så lenge.

Den gjør som regel det.. Jeg også kan legge fra meg arbeidet i flere dager og kanskje også uker, hvis jeg ikke bgynner på noe annet så lenge.

Ja, det hender det blir starta på nye prosjekter før de første er ferdige her også, selv om jeg prøver å unngå det, for da ender det som regel opp med at ingen av dem blir ferdige på evigheter! Kanskje jeg skal prøve å få strikka litt i mårra, å få ferdig lua jeg holder på med... Det tar jo egentlig ikke så lang tid å strikke ferdig ei babylue... :)

Ja, det hender det blir starta på nye prosjekter før de første er ferdige her også, selv om jeg prøver å unngå det, for da ender det som regel opp med at ingen av dem blir ferdige på evigheter! Kanskje jeg skal prøve å få strikka litt i mårra, å få ferdig lua jeg holder på med... Det tar jo egentlig ikke så lang tid å strikke ferdig ei babylue... :)
Det syns jeg du skal ;)

Jepp, skal strikke 12 sett, og jeg blir fort lei. :p må derfor spre det utover hele året. :p

BVforum via HTC

Back
Topp