Har dere noen hobbyprosjekter dere tenker å lage til knøttene? Ble dobbelbetydning i navnet hehe (sytråd)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig en sånn tråd, har et helt ubrukt strikkeklesskap som ikke ble brukt av noen sist!! Skal strikke anelle heldress neste tenkte jegHar dere noen hobbyprosjekter dere tenker å lage til knøttene? Ble dobbelbetydning i navnet hehe (sytråd)

Er så glad i håndarbeid, så begynner å drømme meg bort tidlig. Har også en god del jeg ikke rakk å bruke forrige gangEndelig en sånn tråd, har et helt ubrukt strikkeklesskap som ikke ble brukt av noen sist!! Skal strikke anelle heldress neste tenkte jeg![]()
Så gøy!! Jeg er helt enigEr så glad i håndarbeid, så begynner å drømme meg bort tidlig. Har også en god del jeg ikke rakk å bruke forrige gang

Oj, den var kjempefin!!Strikker på ullsett til førstemann nå. Genseren bare festing og damping igjen
Så flink du erStrikker på ullsett til førstemann nå. Genseren bare festing og damping igjen

Oj, den var kjempefin!!
Tusen takkSå flink du er![]()
Jeg liker veldig godt sikksakk teppe, også finnes det jo så mange fine babytepper med hullmønster!Er det noen her som har forslag til fine babytepper man kan strikke?![]()
https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&c=baby-blankets&lang=No Her er det flere fine gratis oppskrifterEr det noen her som har forslag til fine babytepper man kan strikke?![]()
Jeg strikker sparkebukse i kitt/hvit farge også skal jeg strikke bamsesweater i lys beige![]()
Så koselig at dere har begyntJeg strikker Sunday heldress nå![]()
Jeg begynte i desember, er størrelse 2-3 år. Tror det tar mange uker til før jeg tør å strikke til bare denne babyenSå koselig at dere har begynt![]()