Strikke/hekle og sytråd

Håpefull ❤

Gift med forumet
Vi som prøver :)
♡Julekulene 2021♡
Har dere noen hobbyprosjekter dere tenker å lage til knøttene? Ble dobbelbetydning i navnet hehe (sytråd)

Har dere noen hobbyprosjekter dere tenker å lage til knøttene? Ble dobbelbetydning i navnet hehe (sytråd)
Endelig en sånn tråd, har et helt ubrukt strikkeklesskap som ikke ble brukt av noen sist!! Skal strikke anelle heldress neste tenkte jeg :Heartred

Endelig en sånn tråd, har et helt ubrukt strikkeklesskap som ikke ble brukt av noen sist!! Skal strikke anelle heldress neste tenkte jeg :Heartred
Er så glad i håndarbeid, så begynner å drømme meg bort tidlig. Har også en god del jeg ikke rakk å bruke forrige gang

Jeg har flere prosjekt på symaskinen som ikke ble ferdig sist til huske på 1

Jeg strikker sparkebukse i kitt/hvit farge også skal jeg strikke bamsesweater i lys beige :Heartred

Har ingen store planer enda. Har mye etter storebroren som er pent brukt. Og erfarte sist at jeg brukte veldig lite. Altså, det var den samme genseren og buksa som ble brukt hele tiden. Så var liksom ikke noe poeng i å ha masse forskjellig.

Noen som har strikket briskeby vinterdress? Lurer på å begynne på den hvis alt ser bra ut på ultralyd om en uke.

Back
Topp