Strikke eller hekle til babyen?

lillys

Blir kjent med forumet
Er det noen som skal hekle eller strikke til babyen? Hva har dere tenkt til å lage i såfall? 
Jeg har begynt å strikke en søt kjole. Fikk jo vite at det var jente jeg skulle ha (med 80 % sannsynlighet). Så hvis det blir gutt, får kjolen gis til noen andre. :)

 
Jeg strikker lappeteppe som skal toves og brukes på vogna :)
 
Oi, det var kreativt, med toving. Sikkert veldig varmt og godt vil jeg tro? 
Jeg vurderer og strikke babyteppe også. Er jo utrolig koselig å lage noe selv, bare man ikke står helt fast i oppskriften. :) 
 
Jeg holder på å hekle babyteppe :) Har akkurat lært meg å hekle, hadde store planer om å lage klær, men ble babyteppe i første omgang:D blir supersøtt :) lyst å lage til både vogn og vugge nå! Koselig å ha noe man har laga selv, ja :)
 
Har strikket 1 babyteppe, kan og har startet på ett til, det siste er mor signe babyteppe, så enkelt at jeg også klarer det! Har også lånt boken myk start på biblioteket og skal kanskje prøve meg på noe annet senere! Oppskrift på morsigne teppe kan du finne enkelt ved og google det!
 
har strikket votter uten tommel og lue i tynn alpakka. akkurat nå har jeg startet på kjørepose i tykt ullgarn :) tenker den er fin å ha når vi skal hjem fra sykehuset, så med mitt tempo i strikking er det fint å ha god tid til å få den ferdig :) 
 
Jeg kjøpte boka "Myk start" med enkle strikkeoppskrifter til babyer opp til ett år. Jobber med en ullbody nå, tenkte det var lurt siden vi får vinterbabyer.
 
har og boka myk start :) utrolig mye fint i den! 
 
Kjempefint^ :-) må lære meg å strikke. :-) strikk og hektet er det fineste som finnes! <3>
 
Så inspirerende å høre om det dere lager. Nå fikk jeg lyst til å skaffe meg boka "myk start" jeg også. Det er så mye fint man kan lage selv. :)
 
Hei jenter :)
Tenkte jeg skulle minne dere på hobbyforumet vårt også: HobbyforumDer kan dere jo møte jenter/damer fra de andre terminforumene også og prate/dele tips og råd dere i mellom.
Ta en titt ;-)
 
Back
Topp