Er det noen her som har strikket bunad? Hvilken i såfall? Har kjempe lyst til å strikke bunad til jenta som kommer.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bilde?? Mamma strikker bunad til lillemor fra viking tror jeg d varHar strikka nordlands bunad til tulla miegenkomponert
holder nå på med nordlans inspirert bunad til gutta
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den er ikke helt ferdig ennå. Skal klippe opp i midten oppe og sy på hanker også brodere på blomstrene oppe og bakHar du bilde?? Mamma strikker bunad til lillemor fra viking tror jeg d var
Den var kjmpefin!!Den er ikke helt ferdig ennå. Skal klippe opp i midten oppe og sy på hanker også brodere på blomstrene oppe og bak
Wow super fin!Den er ikke helt ferdig ennå. Skal klippe opp i midten oppe og sy på hanker også brodere på blomstrene oppe og bak
Må bare spørre om hvor du har funnet oppskriften?Den er ikke helt ferdig ennå. Skal klippe opp i midten oppe og sy på hanker også brodere på blomstrene oppe og bak
TakkWow super fin!
Har ikke no oppskrift. Bare la opp en del masker å prøvde meg framMå bare spørre om hvor du har funnet oppskriften?
WowHar ikke no oppskrift. Bare la opp en del masker å prøvde meg fram