Strikka babyvotter til vinteren

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Holder på å strikke votter til Mini. Men babymerino er litt tynt. Blir de varme nok til vinteren? Evnt hvordan får jeg dem varme nok?

Holder på å strikke votter til Mini. Men babymerino er litt tynt. Blir de varme nok til vinteren? Evnt hvordan får jeg dem varme nok?
Ville brukt det som å ha under andre votter? F.eks overtrekksvotter? Ullvotter i seg selv kan jo bli litt tynne og fort våte.

Jeg har laget barnehagevotter i merino extra fine til å ha under overtrekksvotter

Spørs jo alder på barnet, det ett spebarn som ligger i vogn, så hadde jeg bare strikket ett i eks merino extra fine.

Er det ett barn som er i bgh, så hadde jeg strikket ett par tova votter, de blir mere ttte, vind/vann avvisende. og du kan også impregnere de el lign.

Spørs jo alder på barnet, det ett spebarn som ligger i vogn, så hadde jeg bare strikket ett i eks merino extra fine.

Er det ett barn som er i bgh, så hadde jeg strikket ett par tova votter, de blir mere ttte, vind/vann avvisende. og du kan også impregnere de el lign.
Hun er bare 5mnd så det blir votter til å ha i vogna

Hun er bare 5mnd så det blir votter til å ha i vogna

Da blir det nok ikke så kalde, husk at hun ligger stort sett med hendene i le i vogna, samt stort sett har pose/dyne på seg vil jeg anta.

Men det går jo også å strikke i tjukkere garn da vil de jo bli tjukkere og varmere

Back
Topp