Strikk til lillegull

Snart2barnsmor<3

Blir kjent med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei :)

Noen som strikker her?

Noen forslag til oppskrifter på hva jeg kan strikke til lillegutt?

Har kun strikket kjoler til snuppa før:happy:

Hei :)

Noen som strikker her?

Noen forslag til oppskrifter på hva jeg kan strikke til lillegutt?

Har kun strikket kjoler til snuppa før:happy:

Petiteknit har utrolig mye fint syns jeg, som ofte passer både jente og gutt :) for å nevne noen: Ellens hentesett, Willums selebukse og alt i Ankers-serien :)

Lillebrors romper er utrolig praktisk!:) jeg har strikket mye, mest til høsten da, men til sommeren tenker jeg: kyser(feks ankers til gutt), lillesøster romper(tynnere versjon av lillebrors), bleiebukser og et par tynne jakker.

Synes også alvin- serien er veldig fin til gutt! Alvins romper feks. :) teppe er også veldig kjekt, men litt tidkrevende da, så det spørs hvor tålmodig/erfaren du er :)

Lillebrors romper er utrolig praktisk!:) jeg har strikket mye, mest til høsten da, men til sommeren tenker jeg: kyser(feks ankers til gutt), lillesøster romper(tynnere versjon av lillebrors), bleiebukser og et par tynne jakker.

Synes også alvin- serien er veldig fin til gutt! Alvins romper feks. :) teppe er også veldig kjekt, men litt tidkrevende da, så det spørs hvor tålmodig/erfaren du er :)

Tusen takk for mange tips :happy:

Tepper blir det ikke, dette fordi jeg er veldig utålmodig:hilarious: Sliter nok med kjolen jeg holder på strikke ferdig til dattera på 6 :confused2

Back
Topp