Strikk til februarbabyen!

strikkemor

Andre møte med forumet
Gøy om dere også vil dele hva dere (eller svigermor) strikker til babyen.
Jeg har planlagt en stund nå og er såå klar for en februarbaby.

Jeg skal strikke en fuglemammas omslagsbody fra Myk start i ull silke fra Nøstebarn:
Her er bilde fra boken:

 
Den var helt nydelig!! Jeg er ikke så god på strikking, men holder på med litt hekling. Har holdt på siden førstemann var i magen, og er enda ikke helt ferdig - så kan ikke skryte på meg at jeg jobber kjapt ;-P Hehe! Men det er så mye fint strikk til baby, så tror jeg må få noen til å strikke for meg, dersom vi er så heldige å få en februarbaby :)
 
Jeg liker å strikke, men er ikke flink til å avslutte ting jeg begynner på... Men motivasjonen blir vel litt større når en muligens får en liten baby å strikke til;)
Det er så mye fint å strikke bare en har tid og lærer seg litt. Ikke minst deilig og varmt for en liten en;)
 
Jeg elsker å strikke!! Så helt nydelig ut på bilde, kanskje jeg skal prøve det:-) Jeg vurderer å begynne å strikke, men tror jeg skal vente til jeg blir gravid og vet at det går bra :-)
 
jeg tenkte å strikke Fanadress (samme mønster som den kjente og kjære Fanagenseren, bare gjort om til en heldress) fra Norsk Småstrikk. (den dressen som er på forsiden)


 
jeg skal ihvertfall strikke ett teppe :) og liker dette veldig godt

 
Ååh potetskrell, jeg er enig! Det teppet er superkoselig :) Men jeg liker også veldi godt den buksen, og har tenkt å strikke hele det settet som hentesett, i hvitt velogmerke... Hvis jeg begynner nå snart (når folk vet om lillegulletimagen) så er jeg kanskje ferdig til februar! hehe :) Oppskriften er forøvrig fra Sandnesgarn, Tema24 Tepper og Hentesett

 
Back
Topp