strikker dere?
Ønsker tips til oppskrifter (gutt)
Ønsker tips til oppskrifter (gutt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har vi i lilla nol førstemann! Supergod!!Jeg strikker den brune herVis vedlegget 178091
Damegarn.no har mange gratis hentesett kataloger jeg har valgt en oppskrift der.
Fikk virkelig øynene opp for dalegarn sine oppskrifter! Så mange gratis kataloger også, wow! Er oppskriftene greie å strikke etter?
NiceEg er veldig nylært, men oppskriftene er lett å følge. Står greit beskrevet. Og de evnukker kan søker eg på Google/ drops sine hjemme sider og ser på video beskrivelse. Så denne jakken har egentlig gått lekendelett! Anbefaler
Hvilken da? SpennandeNice
Fant et fint sett jeg skal strikke Drar og shopper garn i morgen, wee!
Hvilken da? Spennande
Denne! Tenkte bare på jakka og tøflene, for har planlagt en annen bukse/romper. Synes denne var søøt, og fargen ikke minst! Meeeen... passer vel ikke helt til gutt. Hehe. Begynte på en annen genser i kveld. Har du hørt om tiddelibom? Hun har noen herlige og lettstrikkede plagg.
Omg, kokko! Det så jeg virkelig ikke. Så gøy at vi falt for samme! Har du kommet langt?Ser er samme jakke jeg strikker bare jeg strikket i lillalyng.
Skal sjekke ut tiddelibom