Strikk til baby

Jeg strikker ikke, men mamma har allerede strikket masse til lilletuppa i magen, blant annet denne her (i andre farger riktignok): http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5407&cid=1

Den ble nydelig og alpakkagarnet er jo så mykt og herlig. Ifølge mamma var de ti tillegg en fantastisk oppskrift, da den ikke krevde noe montering etterpå...... :-)

Fikk virkelig øynene opp for dalegarn sine oppskrifter! Så mange gratis kataloger også, wow! Er oppskriftene greie å strikke etter? :)

Eg er veldig nylært, men oppskriftene er lett å følge. Står greit beskrevet. Og de evnukker kan søker eg på Google/ drops sine hjemme sider og ser på video beskrivelse. Så denne jakken har egentlig gått lekendelett! Anbefaler :)

Hvilken da? Spennande :)

3a98f9853cd6262a532b96d6a88042df

Denne! Tenkte bare på jakka og tøflene, for har planlagt en annen bukse/romper. Synes denne var søøt, og fargen ikke minst! Meeeen... passer vel ikke helt til gutt. Hehe. Begynte på en annen genser i kveld. Har du hørt om tiddelibom? Hun har noen herlige og lettstrikkede plagg.

3a98f9853cd6262a532b96d6a88042df

Denne! Tenkte bare på jakka og tøflene, for har planlagt en annen bukse/romper. Synes denne var søøt, og fargen ikke minst! Meeeen... passer vel ikke helt til gutt. Hehe. Begynte på en annen genser i kveld. Har du hørt om tiddelibom? Hun har noen herlige og lettstrikkede plagg.

Ser er samme jakke jeg strikker :) bare jeg strikket i lillalyng.
Skal sjekke ut tiddelibom :)

Stikker ikke selv, men finner oppskrifter så strikker mamma :p

Synes drops.no har mange fine oppskrifter. Der fant jeg blant annet disse to som mamma er i gang med nå;

ImageUploadedByBV Forum1464030605.690996.jpg

ImageUploadedByBV Forum1464030617.942882.jpg
Denne i fargene naturhvit og blågrå :)

Ellers synes jeg klompelompe boken har mye fint

Jeg har strikket denne her, var ikke sløyfe på orginalen, men jeg venter jente så la det til for å gjøre det mer feminint;)
ImageUploadedByBV Forum1464128287.803557.jpg

Back
Topp