Stressmestring før fødsel!

Bkno0792072

Jordmor Ingrid
Hei!
Jeg trenger noen gravide som kan være testpersoner for mitt stressmestrings-program. Det er en app for android med avspenningsøvelser for gravide. Noen som vil prøve dette?
Jordmor Ingrid

Hva går det ut på? Kunne tenke meg og prøve :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei Frk Spent, så fint du vil prøve! Ser du har en iphone, har du tilgang på en annen smarttelefon? Appen er utviklet fir android i første omgang. Ingrid

Hei Frk Spent, så fint du vil prøve! Ser du har en iphone, har du tilgang på en annen smarttelefon? Appen er utviklet fir android i første omgang. Ingrid
Aha, dessverre. Kun epler her i huset :) håper noen andre vil teste, hørtes veldig spennende ut :)

Kun epler i vårt hus også...:confused005
:hello

Det er ikke noe problem å få låne mobilen til samboeren. :) Hva går det ut på da?

Så bra! Det er 3 avspenningsøvelser (lydfiler) - også er det tips og råd om hvordan du kan håndtere stressende tanker og følelser rundt svangerskap og fødsel. Hvis det høres ok ut, send meg en mail til : ikatr@online.no så sender jeg deg linken til testversjonen. Jordmor Ingrid

Dette høres jo spennende å prøve ut. Har samsung telefon og pad, så kan vel lastes ned på begge?

Da har jeg fått lastet den ned hos kjæresten, men han tok med mobilen på jobb. Så får teste den i morgen. :)

Back
Topp