Stresset

Huff da! Men det går nok bra skal du se. Var jo ei av oktoberdamene som hadde vært på vending, og da hadde det gått kjempefint :-)

Huff :(

Jeg ville takket pent nei til vending og ja takk til KS om hun ikke hadde snudd seg av seg selv ila et par uker.

Det hørtes jo ikke bra ut. Håper blodtrykket går litt ned og jenta snur seg nå :)

usj da vennen, håper blodtrykket går ned og at jenta snur seg riktig vei. God klem :)

Så stor som hun er allerede nå blir det vel ks om hun ikke lar seg vende i morgen?
Håper alt går bra i morgen! Typisk at vi begge skal ut på noe i morgen da :P Kanskje ingen får sladret om noe som helst?

Får håpe hun snur seg. Om ikke , kan du få ks da? :) dette kommer nok til å ordne seg :) krysser fingrene:)

Håper det ikke er lenge til lille er ute nå så slipper du alt dette. Håper du får deg et KS og mindre stress!
Lykke til <3

Uff ikke greit. De vil nok gjøre det som er det beste både for deg og barnet. Håper blodtrykket roer seg og at lille snur seg til. Du skal se det går så bra at. Lykke til og mange klemmer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Offa, skjønner du føler deg fortvilet:(
Hva tenker du rundt KS da?:)
Uansett masse lykke til i morgen:)
Sender deg en god klem<3

Tror jeg skal snakke med de om planlagt keisersnitt i morgen istedenfor å snu, orker ikke tanken på at de evt. skader jenta mi... :( har litt angst og det slo inn i dag, så blodtrykket ble voldsomt forhøyet av det tror jeg... Så da blir det nok KS på meg snart da :)

Pleier ikke å skrive her inne men vil bare trøste deg med at de veldig ofte tar feil ang vekt. Mange av venninnene mine har fått beskjed om en vekt som ikke har stemt i d hele tatt... Svigerinna mi har akkurat født en gutt på 3260 g, fikk beskjed en uke før termin at han veide godt over 4000... Lykke til med alt sammen!

Pleier ikke å skrive her inne men vil bare trøste deg med at de veldig ofte tar feil ang vekt. Mange av venninnene mine har fått beskjed om en vekt som ikke har stemt i d hele tatt... Svigerinna mi har akkurat født en gutt på 3260 g, fikk beskjed en uke før termin at han veide godt over 4000... Lykke til med alt sammen!

Takk, den trengte jeg :) vondt i hodet og kvalm etter alle tanker og opplevelser i dag.....

Off, skjønner du er lei deg og stresset, men de gjør nok det som er det beste for dere begge :) Lurt å høre om ks om du heller vil det i morgen! Masse lykke til i alle fall :) Klem

Uff.. Ikke greit med bekymringer ! Ønsker deg masse lykke til og håper du får dine ønsker igjennom !:)

Fraaa mobilen <3

uff skjønner deg veldig godt:-( masse lykke til i morgen hvertfall :-)

Back
Topp