Stresset pga lite symptomer..

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Er 5+1 i dag å har ingen symptomer, blir litt stressa men tok e cbd å 3+ lyste mot meg:)

Så skal prøve å roe meg ned og tro på at dette går bra❤️

Kjenner meg igjen, er 4+6 og føler symptomene har dabbet av. Det skal så lite til før tvilen kommer snikende.
Deilig med en bekreftelse på 3+ da! :-)

Ja, prøv å slapp av. Det går nok bra. :)

Jeg er 6+6 og har heller ikke hatt symptomer, begynte å merke noe såvidt i forigår. Og jeg hadde mer symptomer med de 3 andre, så jeg har også vært litt stressa.

Da hadde jeg gått til legen å målt HCG med 2 dagers mellomrom. Bare for å få sinnsro :)

Jeg er 6+3 og har heller ingen symtomer. Er egentlig glad for det. Skal på tul om 3 uker, og før det motsatte er bevist er jeg helt trygg på at alt er normalt.

Hilsen fra oktober-2016 jentene.. Jeg er i uke 17 i morgen og fortsatt uten symptomer :) Jeg har vært utrygg på grunn av dette, men fått fantastisk oppfølging hos legen og sett den lille mange ganger på UL!

Jeg er også helt symptomfri. Det eneste er att jeg blir fort svimmel om jeg spiser for lite (det var sånn jeg oppdaga det). er ikke bekymret egentlig, føler meg bare heldig :) dette er mitt andre svangerskap, det første var også helt symptomfritt til jeg fikk høyt blodtrykk i uke 37. Du kan nok slappe av når testene blir sterkere:happy:

Godt å lese at vi er flere. Jeg er veldig trøtt men mensenmurringene som var ubehagelige (aldri vonde) har vært borte i snart 48t. Begynner å merke litt om jeg beveger meg mye. Ellers bare få kløe og voksesmerte ubehageligheter en stund etter jeg har spist. Er vel litt monster å si det men denne gangen er jeg likegyldig på hva som skjer siden det passer ikke inn i vår hverdag.

Jeg har heller ingen store symtomer. Eneste er trøtt, å ikke mensen. Å jeg kjenner at nervan min kunne sikkert tatt live av meg. Jeg har annen vær graviditet at det hår bra, så i teorien skal det ikke gå bra med denne.

Back
Topp