Jeg var på kontroll på sykehuset for en uke siden. På onsdag var jeg innom minjournal og leste notatet og ble svært opprørt, nesten ikke sovet på to netter og hode kverner hele tiden av engstelse. Må bare lufte litt. Jeg sa bare på timen at jeg ikke ønsket meg flere barn, men hva jeg vil om to-fem år vet jeg ikke for livssituasjonen kan jo endre seg. Så står det i notatet sterlisering ikke diskutert, men fast bestemt på at hun ikke ønsker flere barn. Men hun nevnte ikke ordet sterlisering på timen da fikk jeg jo ikke sakt noe og da kom det som sjokk og uforberedt å lese det. Jeg skal jo ha keisersnitt i narkose og livredd for at de skal finne på å gjøre noe sånt. Jeg ønsker overhode ikke det, skulle de gjøre det er det værste som kunne skje meg. Vet ikke hvorfor det traff meg som en kniv i hjerte med det gjorde det. Ble veldig lei meg. Trur det handler om at jeg har narkose og redd de skal gjøre noe med kroppen min jeg ikke har kontroll, jeg sier at jeg ikke skal ha flere barn for å tenke at dette er siste for å prøve å nyte det maks og kose meg
jeg vil egentlig at den settningen slettes fra journalen min. Hva skal jeg gjøre ? ringe sykehuset eller la det bero, vil ikke virke hysterik bekymret til sykehuset, siden de alt vet jeg er bekymret eller rote eller skape mer tvil. Kopi er også sendt til min jordmor skal jeg ringe henne og lufte tankene. Hva skal jeg gjøre og hva hadde dere gjort?
Måtte lufte litt for å lette trykke i hode.
jeg vil egentlig at den settningen slettes fra journalen min. Hva skal jeg gjøre ? ringe sykehuset eller la det bero, vil ikke virke hysterik bekymret til sykehuset, siden de alt vet jeg er bekymret eller rote eller skape mer tvil. Kopi er også sendt til min jordmor skal jeg ringe henne og lufte tankene. Hva skal jeg gjøre og hva hadde dere gjort?
Måtte lufte litt for å lette trykke i hode.