øyensten
Flørter med forumet
Kontoen tar et hardt slag etter lønna har kommet inn, og regningene er betalt... Jeg er alene, så jeg må handle inn alt/låne/arve som trengs til vetlas ankomst, barnefaren er ikke no hjelp, ikke enda.. han bidrar ikke med noe før etter fødselen(barnebidrag), og han må fikse ting klart hjemme hos seg til når jenta er stor nok til å være der o!
Neste måned har jeg litt over 2000kr å leve på, så det blir ikke no babyting handling då.. gleder meg faktisk til at jul kommer, så får eg værtfall litt ekstra ting i hus da o:-) Jeg har full jobb, men ikke den best betalte jobben, desutten er det lånekassen som ødelegger litt ekstra for kontoen neste måned..
Det går rundt, men det sliter at hver måned er det trangt for penger..
Håper bare eg kan gi denne lille frøkene alt hun trenger, og ønsker... Det skal nok gå.. Må bare blåse ut bekymringene mine en plass:-)
Neste måned har jeg litt over 2000kr å leve på, så det blir ikke no babyting handling då.. gleder meg faktisk til at jul kommer, så får eg værtfall litt ekstra ting i hus da o:-) Jeg har full jobb, men ikke den best betalte jobben, desutten er det lånekassen som ødelegger litt ekstra for kontoen neste måned..
Det går rundt, men det sliter at hver måned er det trangt for penger..
Håper bare eg kan gi denne lille frøkene alt hun trenger, og ønsker... Det skal nok gå.. Må bare blåse ut bekymringene mine en plass:-)