stresser

Smule

Elsker forumet
jeg stresser veldig mye. løper rundt, lager mat, vasker, jobber mye, stresser rett og slett.
er kun i 6 uke, er dette veldig farlig? kan det forårsake SA?
Blir litt redd her.... begynte å tenke på det, da jeg lagde mat og stresset for å få alt til å bli ferdig samtidig (biff, saus, grat poteter og brokkoli) så jeg måtte sette meg ned litt fordi jeg fikk så "menssmerter".

håper på svar.

jeg vet ikke om det kan forårsake sa, men jeg tror uansett at det ikke er bra å stresse - om du er gravid eller ikke... de sier jo at om mamma har det bra har barnet det bra, og du har det vel ikke helt topp om du stresser. Prøv å ta det litt med ro du.. alt må ikke gjøres med en gang vet du..[;)]

Tror ikke det er noe farlig Lene! Men man skal jo helst ta det litt med ro...men hvis kroppen trenger mer hvile blir du trøtt og sliten!! [;)]

takk :)
da lover jeg å slutte å stresse!!

klemmer fra

Det er bra! Husker selv jeg fikk noen sånne skikkelige stikkinger når jeg var ca like langt på vei... Ble litt bekymra da jeg også! [8|]

takk [:)]
skal prøve å lytte til kroppen min, den har prøvd å si ifra før også, men har hatt en tendens til å overse det.
Er bare redd for å slite meg ut, eller å måtte være sykemeldt fra jobben. det er så kjett...
trives i jobben, så vil jobbe helt frem til jeg må ta ut permisjon i september, og så vøre hjemme leenge med lille nurket og bare kose meg [:)]

åh, som jeg gleder meg! Håper bare alt går bra! Halvveis til 3 mnd da...

jeg er også en sån "stressa" person av natur, men jeg vet at det ikke er bra for bebin inni der hvis man står på alt for mye.. jeg stressa med jobb, skole, examen og flytting i begynnelsen av svangerskapet, ogdro til legen slik at jeg fikk delvis sjukemelding. dette hjalp utrolig mye!! kutta etterhvert ned på skolen også, så nå er jeg ikke en stressa person lenger..hehe:) kroppen sa klart i fra ialle fall at jeg måtte roe meg ned!

men du kunne vel kanskje vurdert å få delvis sjukemelding for ei lita periode du også, sånn du ikke sleit deg helt ut. for det viktigste er at du har det bra!

Halloen....
Jeg har også stresset ganske mye I svangerskapet, Har en stressende jobb blant annet, Men har gått bra til nå heldigvis..... [:D]

ORIGINAL: cerize

jeg er også en sån "stressa" person av natur, men jeg vet at det ikke er bra for bebin inni der hvis man står på alt for mye.. jeg stressa med jobb, skole, examen og flytting i begynnelsen av svangerskapet, ogdro til legen slik at jeg fikk delvis sjukemelding. dette hjalp utrolig mye!! kutta etterhvert ned på skolen også, så nå er jeg ikke en stressa person lenger..hehe:) kroppen sa klart i fra ialle fall at jeg måtte roe meg ned!

men du kunne vel kanskje vurdert å få delvis sjukemelding for ei lita periode du også, sånn du ikke sleit deg helt ut. for det viktigste er at du har det bra!

takk for tipset, men jeg er ikke personen til å sykemelde meg. da får jeg heller stresse ned på andre områder.
har heldigvis en snill samboer som hjelper til masse hjemme, så får bli flinkere til å gi enda flere oppgaver til han og mindre til meg selv.

takk for svar alle sammen :)
er så ny på dette området, så var bekymret en stund!

Back
Topp