Stresser.. ingen symptomer

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Litt usikker hvor langt jeg er på vei egentlig, men er i uke 4. vet det er tidlig, men jeg har jo ikke et eneste symptom :( blir litt bekymret for at mens skal dukke opp nå de nærmeste dagene kjenner jeg. Husker ikke fra tidligere om jeg kjente noe så tidlig, vet bare at jeg blir kvalm i uke 6. akkuratt nå vil jeg bare at kvalmen skal komme så jeg vet at alt er normalt :p hadde litt murringer av og til her men det har også gitt seg. flere som ikke har symptomer?

Har igrunn ingen jeg heller:happy: 5+0 i dag, å tar hver dag uten bla kvalme osv med et smil:hilarious: kommer tidsnok uansett tenker jeg:oops: ikke for det; kan være litt småuggen innimellom, men ikke sånn klar for å spy form:shy:

5+0 idag jeg og, og idag var kroppen litt annerledes enn den var igår. Igår vokste den nok litt for jeg kjente det mye. Idag er kun niplene såre. Går å bare venter på at jeg skal begynne å blø

Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, annet enn at magen vokste. Baby var også rolig, lite bevegelser annet enn hikking innimellom. Hun er frisk og fin, og all bekymring underveis var helt formålsløs. Vet ikke om det hjelper, men alle svangerskap er forskjellig, og null symptomer er ikke utelukkende negativt:) Fremdeles veldig tidlig også, så det dukker nok opp etterhvert

Forrige gang hadde jeg så og si ingen symptomer før uke 7, så det er helt normalt å ikke kjenne noe ❤ Har i grunnen ingen tydelige symptomer nå heller.

Litt usikker hvor langt jeg er på vei egentlig, men er i uke 4. vet det er tidlig, men jeg har jo ikke et eneste symptom :( blir litt bekymret for at mens skal dukke opp nå de nærmeste dagene kjenner jeg. Husker ikke fra tidligere om jeg kjente noe så tidlig, vet bare at jeg blir kvalm i uke 6. akkuratt nå vil jeg bare at kvalmen skal komme så jeg vet at alt er normalt :p hadde litt murringer av og til her men det har også gitt seg. flere som ikke har symptomer?
Har fått symptomer tidlig denne gangen, sist fikk jeg ikke noe før rundt uke 5-6:)

Satse på at det dukker opp noen symptomer snart :) vet jo at jeg ligger dausjuk med hyperemesis fra uke 6, og det er ikke noe særlig :p kan godt slippe det, men litt kvalme hadde vært greit :hilarious:

Sniker fra juli. Jeg hadde null symptomer med kommende storebror på 3 år, og null symptomer med lillesøster i magen nå (29 uker) :happy: Det er visst like vanlig å ikke ha symptomer, som det å ha symptomer. Masse lykke til videre i svangerskapet :Heartred

Back
Topp