Stressende å sliiitsom uke detta her.

Tina pusen

Gift med forumet
men jeg legger jo litt opp til det selv å da :P

Det er ny lansering på saltimene på treningstudioet, så
På mandag Hadde tuppa burdag, da var jeg på Bodystep, RENT HELVETE!
Så på tirsdag var det ny lansering av RPM =50 minutter tøff spinningtime.
Igår var jeg på Zumba og cx fra kl 11 til 12-15 åsså dro jeg på Bodyvive kl 16.15'

SLIIIITEN, Så i dag tar jeg jaggu fri, å ha fått handlet inn resten til burdagfeiringa til lørdag, da skal jeg trene fra 11-13 først, så får jeg 20 personer ramlende inn døra kl 14 :O
Så drar vi kl 9 på søndag til bjørkelangen for å være i kirken til fåp kl 11..

PUH, GLEDER MEG TIL DENNE UKA Å HELGA ER OVER!

Skal sies at jeg er jo med i trekningen av 3 mnd gratis trening, å noen andre må premier da :D :D

Hørtes stressende ut ja!:) men må si jeg er både imponert og misunnelig på at du klarer å trene og gjøre så mye :)
Heldig og flink!!:)
Gleder meg til å få litt energi igjen!:) :)

Hørtes stressende ut ja!:) men må si jeg er både imponert og misunnelig på at du klarer å trene og gjøre så mye :)
Heldig og flink!!:)
Gleder meg til å få litt energi igjen!:) :)

ja, må nyte det nå men jeg kan :P

sist ble jeg dårlig rundt denne tiden, så er lykkelig at det kunn er bekkenet som krangler litt.

Flinkis!!! :D

Testet slyngetrening på tirsdag, og i dag klarer jeg ikke lea på meg :P Spent på zumba'n i kveld ;)

Flinkis!!! :D

Testet slyngetrening på tirsdag, og i dag klarer jeg ikke lea på meg :p Spent på zumba'n i kveld ;)

lykke til. usikker på hvilken koregrafi du skal ta, med vær forsiktig med mambo og skikkelige hofte bevegelser ;)

lykke til. usikker på hvilken koregrafi du skal ta, med vær forsiktig med mambo og skikkelige hofte bevegelser ;)
Det var en rolig instruktør - jeg med min elendige koordinasjon holdt følge hele timen. Noen bevegelser lot seg bare ikke gjøre ;) Men så godt å trene igjen!

Trener du på sa?:)

åå så hedig du er som kan være med på sånne timer. Savner skikkelig å trene nå, men bekkenet mitt er jo helt på bærtur, så har ikke sjans. Gleder meg til etter fødsel når jeg kan begynne igjen. :D

Ah :))

åå så hedig du er som kan være med på sånne timer. Savner skikkelig å trene nå, men bekkenet mitt er jo helt på bærtur, så har ikke sjans. Gleder meg til etter fødsel når jeg kan begynne igjen. :D

Tror jeg ¨på.

Har et bekken som er et rent helvete jeg å, Men jeg er bare å sta :P hehe

Det gjør jeg:)

Før jeg ble gravid var jeg med på det meste,men nå så er det sjeldnere pga bekkenet gjør så vondt :(. Er der sann mellom 7-9 på kvelden :)). Du da?:). Ja,det har vi helt sikkert gjort :)

Back
Topp