Stressaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
Som noen kanskje vet så er jeg sekretær i paintball klubben her i odda.
Jeg har tatt på meg lederansvaret ut dette året nå og jeg jobber med å få tak i kunstgress til den nye flotte banen vår [:D]

Den siste mnd har transportfirmaet her lovet meg å hente kunstgresset borte i askøy (de har avtalt ny dato på ny dato) og jeg hadde nesten gitt opp.

Men i dag ringer de og er furte på MEG! fordi de står i askøy og får ikke opp gresset i lastebilen!!! HALLO!!! For de første kunne de ha sagt i fra at de faktisk har reist for å hente det, og for det andre så har jeg allerede fortalt situasjonen der borte og at de sikkert ikke får det til med kranene de hadde (men neida det skulle de få til). [:@]

Så nå har jeg ringt rundt i heeeeeeeeeeeeele kommunen og letet etter noen som kan hjelpe med løfting og heldigvis traff jeg på en veeeeeeeeeeeldig hyggelig mann [:D][:D] som skulle hjelpe for bare en tusenlapp [:D][:D] Han gjorde dagen min såååååååååå mye bedre, så nå venter jeg på svar om de får det til eller om de må bare gi opp [&:]

Måtte bare få det ut, har vert så stressa dere aner ikke!!!

Håper det ordner seg nå da og at du kan bruke resten av dagen på å puste uuuuut........ [:D]

Ja det håper jeg og!
Får vondt i magen av stress[8D][8D]

Back
Topp