Mammalaila
Glad i forumet
Sitter her i sofan og kjenner jeg blir mer og mer stressa jo nærmere jeg kommer dagen for at første sprøyte skal settes.. Forventer mens i morra, og første dose med gonal-f skal settes på dag to. Jeg trenger å vite hva som skjer, føle at jeg har kontroll, noe jeg absolutt ikke føler nå. Føler jeg har grei kontroll når det gjelder gonal-f (sett bort i fra at jeg gruer meg noe hinsides til å sette noe som helst med nål i min egen hud) siden det ligger video av hvordan det skal utføres på felleskatalogen sine sider. På sprøytedag 5 skal jeg begynne med cetrotide, og der starter også hjertebanken her. Hvordan skal den settes? Det er jo faktisk en ordentlig sprøyte og ikke "bare" en penn som gonal-f er! Jeg vurderer faktisk å løpe over på legekontoret når den skal settes, så helsepersonell kan sette den på meg. Problemet blir jo at lørdag og søndag kommer inni de dagene, så jeg må jo uansett.. Grøss og gru! MEN så sitter jeg og ser på den eviglange lista over reseptene mine, og kontrollbehovet demrer igjen. Hva skal resten brukes til? Når skal de brukes? Der står det: Dexametason, Lutinus, Ovitrelle, Oxynorm, Sobril og Zofran. 
Jeg hater å ikke vite detaljert hva som skal brukes når og til hva. Syns brevet hvor jeg fikk beskjed om å hente ut gonal-f og cetrotide i første omgang var sykt uinformativt også. Eneste jeg ble klok på var at jeg skal gå på cetrotide i 5 dager, hvorpå den siste dagen kun skulle bestå av cetrotide. Skal jeg på ultralyd den dagen da? Sjekker dem eggene for å se om de er modne? Hva skjer så?
Rotete innlegg sikkert, men jeg hater å ikke vite.
Håper dere som har hatt samme opplegg som meg har tid til å svare
Jeg har forresten kort protokoll, men det sa seg vel selv ettersom nesesprayen ikke er nevnt 

Jeg hater å ikke vite detaljert hva som skal brukes når og til hva. Syns brevet hvor jeg fikk beskjed om å hente ut gonal-f og cetrotide i første omgang var sykt uinformativt også. Eneste jeg ble klok på var at jeg skal gå på cetrotide i 5 dager, hvorpå den siste dagen kun skulle bestå av cetrotide. Skal jeg på ultralyd den dagen da? Sjekker dem eggene for å se om de er modne? Hva skjer så? Rotete innlegg sikkert, men jeg hater å ikke vite.
Håper dere som har hatt samme opplegg som meg har tid til å svare
hehe.. Ja, satser på at jeg får det til fint, de fleste andre gjør jo det