Stressa?!

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Jeg går rundt med nærmest konstant hjertebank og kortpustet.. Virker som kroppen er i beredskap hele tiden og at jeg er superstresset uten at jeg egentlig skjønner hvorfor.... Veldig ubehagelig!

Her og. Her går det meste på jobb, men og ting som skal gjøres hjemme osv. Roer seg litt om jeg skriver ting ned, men kroppen er i høyspenn o_O

Off ja helt likt her og. Tenker bare stakkars baby, men vet ikke hvordan jeg roer meg:p godt å vite at det er andre som er like:D

Jeg tester ut mindfulnes på meg selv her i huset... Får hvertfall et avbrekk :) Hadde ikke trua, men det er noen deilige minutter med pause.

Synes det verste er at det ikke går over, etter noen timer på sofaen er jeg fortsatt i høygir! Ekkelt!

Jeg tenker bare at siden blodtrykket mitt er 100/55 så kan jeg ikke være noe skadelig stressa. Trur det er ganske normalt å være sånn i svangerskapet.

Jeg tenker bare at siden blodtrykket mitt er 100/55 så kan jeg ikke være noe skadelig stressa. Trur det er ganske normalt å være sånn i svangerskapet.
Mitt er ca likt som ditt!
Sikkert ikke farlig, men utrolig ekkelt!

Jeg og har veldig ubehag. Jeg har vært innlagt to ganger på sykehus den siste uken pga konstant høy puls, andpusten og kan ikke gå opp en trapp engang uten å føle at jeg har løpt maraton. Heldigvis blir ikke babyen påvirket av dette, menst jeg har puls på 150-160 så har hun gjevne slag på 140. Blodtrykket mitt ligger gjevnt over på 115/70. Det som er viktig er at man lytter til kroppen å slapper av når man har behov for det. De folkene som sier at det ikke er noe sykdom å være gravid kan stappe hodet sitt en viss plass, for man kan faktisk bli veldig dårlig når man er gravid.

Back
Topp