Stressa

babyliten

Forelsket i forumet
Herlighet, jeg blir så stressa når jeg ser flere av dere skriver at dere har kjent aktivitet så tidlig som ned i uke 13. Jeg er 17+4 i dag og er veldig usikker på om det er spark jeg kjenner eller om det er luft - og mtp alle abortene så blir jeg allefall ikke noe mindre stressa :wtf: I tillegg er jeg jo andregangsgravid - men tror ikke jeg kjente spark før i uke 20.
Flere som enda ikke har kjent noe?

Herlighet, jeg blir så stressa når jeg ser flere av dere skriver at dere har kjent aktivitet så tidlig som ned i uke 13. Jeg er 17+4 i dag og er veldig usikker på om det er spark jeg kjenner eller om det er luft - og mtp alle abortene så blir jeg allefall ikke noe mindre stressa :wtf: I tillegg er jeg jo andregangsgravid - men tror ikke jeg kjente spark før i uke 20.
Mulig du har morkake på fremre vegg? :-) jeg begynte å kjenne småttsmått og sjeldent liv i uke 15-16, og har morkake på fremre vegg så jeg får nyte spark og sånn alene en god stund til! Jeg er 19+0 i dag :-)

Mulig du har morkake på fremre vegg? :-) jeg begynte å kjenne småttsmått og sjeldent liv i uke 15-16, og har morkake på fremre vegg så jeg får nyte spark og sånn alene en god stund til! Jeg er 19+0 i dag :-)
De har ikke sagt noe om morkaken på de ultralydene jeg har vært på. I mitt forrige svangerskap lå den bak allefall :-) men jeg har noen ganger vært ganske sikker på at jeg har kjent spark, men så blir jeg usikker.

Jeg kjenner også lite! Morkaka på fremre vegg :) er 18+2

Jeg er også veldig usikker på om det er bevegelse fra babyen eller bare tarmbevegelser jeg kjenner, er veldig diffust. Er 17 uker på vei i morgen og andregangsgravid. Er ikke bekymret. Da jeg var hos legen på fredag og sa jeg var usikker på om det var bevegelse eller ikke, så sa hun at det kunne være jeg så smått begynte å kjenne noe i denne tida. Så hørtes ikke ut på henne som at å kjenne masse tydelig bevegelse allerede nå er så vanlig.

Jeg er 19+3 og har bare kjent det de siste dagene!!! Tror det er veldig forskjellig! ❤️

Jeg har ikke kjent noe enda, er 17+2. Er nok veldig forskjellig! :)

Jeg er tredjegangs gravid og er 18 uker idag.. Har morkake på fremre vegg og har ikke kjent noe enda.. Ul i uke 13 var alt bra! Jeg er også mye mindre nå enn med de to andre.. Alt er sikkert helt iorden :)

Er 18+2 kjenner svært lite. Morkake på fremre vegg her også.

Har sittet litt helt musestille nå, og det er mye bevegelse, men jeg merker det bare så vidt når jeg står. Kjenner det da også, men er veldig svakt.
Alle rundt meg sier at jeg har ingen mage, men magen min har virkelig poppet ut de to siste ukene :o

Jeg har kjent det tidlig (uke 14) med begge guttene, men denne gangen var jeg passert 16 uker før jeg kjente det første gang og godt over 17 før jeg kan si at jeg kjenner noe hver dag. Spent på å få høre om morkaka ligger fremme denne gangen..... :-p

Uansett er det vel vanlig at det er store forskjeller her, så vill eikke bekymret meg... Tror jeg har lest et sted at det ikke er uvanlig å ikek kjenne liv før rundt uke 20.....?

Aner ikke hvor morkaka er men er i uke 17 og tror kanskje jeg har kjent noe, eller så var det luft.... Og jeg er tredjegangs.

Aner ikke hvor morkaka er men er i uke 17 og tror kanskje jeg har kjent noe, eller så var det luft.... Og jeg er tredjegangs.
Jeg vet ikke hvor den ligger til meg denne gangen jeg heller. Får vel vite det når jeg skal til legen på fredag å ta en kjapp ultralyd.

Jeg har faktisk kjent en god del i dag. Men gleder meg mer til den kommende pappaen kjenner sparkene. Han gleder seg så masse at jeg klarer nesten ikke å vente selv :p

Jeg kjente først spark i uke 20. Så ikke stress ;)

Fikk også høre på sykehuset at bevegelse i uke 12-13 i stor grad var andre ting enn baby. Luft f.eks.

De har ikke sagt noe om morkaken på de ultralydene jeg har vært på. I mitt forrige svangerskap lå den bak allefall :-) men jeg har noen ganger vært ganske sikker på at jeg har kjent spark, men så blir jeg usikker.
Det var på OUL jeg fikk beskjed om at morkaka lå på fremre vegg, så du får sikkert svaret på OUL du også :-)

Jeg er 19 uker i dag og har kanskje kjent spark i en uke nå. Kjente det første sparket når jeg var 14 uker...tror jeg ihvertfall men så ble det ganske stille.
Skal bare se du snart begynner å kjenne noe du å :)

Bare 16 uker jeg. Har ikke kjent noe å forventer det ikke på 3-4 uker. Morkake foran sa jordmor.

Jeg kjenner "dirring" spesielt om kveldene og når jeg sitter fremover. Har livmoren på fremre vegg, så forventer ikke å kjenne de sterke sparkene før om en god stund enda :happy::happy: Er tredjegangs gravid, og hadde livmor på fremre vegg med andremann også ;)

Med min første kjente jeg ikke noe aktivitet før uke 23. Så var han veldig rolig i magen gjennom hele svangerskapet, selv på slutten og. Men han var en frisk og fin gutt:Heartblue. Med nr 2 tror jeg begynte å kjenne i uke 16-17.

Denne gangen kjente jeg aktivitet i uke 12.

Jeg kjente såvidt "noe" i uke 16, men ikke noe ordentlig før mellom uke 17 og 18. Trodde jeg skulle kjenne så mye tidligere med nr. 2 - at jeg liksom skulle vite mer hvordan det kjennes, er jo det som sies - men jeg var like usikker som sist;) Da jeg derimot begynte å kjenne det kjente jeg det ordentlig, det tok seg veldig raskt opp, og det tok ikke mer enn en uke før jeg også kunne kjenne det på utsiden av magen. Er helt sikkert rett rundt hjørnet for deg også, jeg ville ikke bekymra meg iom. det er veldig vanlig med individuelle forskjeller:)

Back
Topp